Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ultrabook(?) om mee te reizen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kevke
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 09-12-2021
Hallo allemaal,

Ik ben van plan binnenkort wat meer te reizen en ben daarvoor op zoek naar een lichte 14 inch laptop/ultrabook.

Waar ik zelf een beetje op vasthang is het feit dat veel laptops maar 8GB RAM hebben. Als ze 16GB RAM hebben, vliegen ze al snel naar de 1000+ EU in kosten.
Ik zou graag willen dat het een laptop is met 16GB RAM of in ieder geval de mogelijkheid om een module toe te voegen om van 8GB naar 16GB RAM te gaan.

Ik heb verder niet echt interesse in "gimmicky" dingen zoals de Lenovo Yoga die je kunt omklappen, of een touch screen o.i.d.

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen?

Wat ga je met je laptop doen?
Windows 10, dagelijks gebruik (Netflix, mail, browsen), photo editing.

Een spelletje er op kunnen spelen is leuk, maar geen hoge prio.

Wat is je budget?
700 - 1100 EU het liefst.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, op reis naar het buitenland.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus vind ik een fijn merk. Liever geen HP/Acer

Alle reacties

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Heb je de BBG ook gelezen?

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:51
Wij hebben er 3 uit de BBG (voor de kids) en die bevallen goed, Pa vindt het minder want het scherm is te klein om te lezen, maar daar schijnen brillen bij te kunnen helpen. Al kan ik die nog niet in de pricewatch vinden :p

• mrweird
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-07 21:50
Ik heb eind vorig jaar mijn ouwe trouwe Acer 11.6 vervangen door een Lenovo 13S. Ook oa voor het reizen. Hij past zelfs net in de ouwe 11.6 sleeve van mijn acer door de smalle bezels. En d'r is een model met 16GB geheugen.