Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay.Techgeek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 09:43
Hoi,

Ik zit nu bij Tweak en gebruik mijn eigen USG als modem/router, ik zat te kijken en T-Mobile heeft ook 1GB up en down net als Tweak.

Heeft iemand ervaringen met glasvezel van T-Mobile ten opzichte van Tweak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpien
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-02 16:35
Geen ervaring met Tweak, wel T-Mobile (maar dan op WBA).

Je doelt waarschijnlijk op dat je bij T-Mobile voor €25 gigabit kan afnemen. Scheelt in jouw geval een paar euro per maand gok ik.

Tweak Coanet en T-Mobile ODF zijn van wat ik weet vergelijkbaar met elkaar, qua performance, stabiliteit en up time.

Interactieve tv van T-Mobile is wel echt minder, vergeleken met KPN en Ziggo, maar Tweak is hier ook niet de beste van wat ik lees.

Afbeeldingslocatie: https://www.consumentenbond.nl/binaries/content/gallery/cbhippowebsite/tests/alles-in-1/afbeeldingen/beste-alles-in-1-provider-q4-2019.png/beste-alles-in-1-provider-q4-2019.png/cbhippowebsite%3Aplcl

Als je geen tv afneemt zou ik persoonlijk lekker bij Tweak blijven. Ze zijn één van de enige onafhankelijke providers en innoveren nog regelmatig. Als echte Tweaker zit je daar goed volgens mij!

Scheelt het nou veel geld (in combinatie met mobiel wellicht), dan zou ik overstappen. Veel verschil zul je niet merken.

Onvi glasvezel (1 Gbit/s) | Fan van FRITZ apparatuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Interessant om te weten is dat Tweak bezig is met de uitrol van 10Gbps nadat ze al de eerste waren die 1Gbps beschikbaar maakten in 2014. T-Mobile is letterlijk vanaf vorig jaar pas op Gbps en daarbij minder dan een jaar voordat KPN het doet en niet iets meer dan een jaar voor Ziggo. Qua innovatie zit je bij Tweak dus echt wel beter. Plus de betere ondersteuning voor eigen apparatuur die je bij T-Mobile simpelweg niet krijgt en daar dus bijvoorbeeld ook geen sip gegevens krijgt.