Printer voor reguliere dvd covers en dvd schijfjes

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar zulk een printer, heeft iemand hier ervaring mee en/of een suggestie voor een degelijk produkt?

Een gewone dvd cover dus.
Afbeeldingslocatie: https://4.imimg.com/data4/PE/AM/MY-19104569/dvd-case-500x500.jpg

Bedankt alvast.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
elke A4-printer kan covers printen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:40

TommieW

Numa numa.

Een cover voor zo'n hoesje kan je toch met iedere A4 printer printen en het overtollige papier wegsnijden?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TommieW schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:34:
Een cover voor zo'n hoesje kan je toch met iedere A4 printer printen en het overtollige papier wegsnijden?
Zijn er dan geen speciale printers die daarvoor specifiek zijn ontworpen?
Ik heb het over een printer die de kwailtiet van een commerciele dvd cover benaderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:01
Ik heb in mijn leven 1000den hoesjes als die voorzien van een cover, dit was inderdaad printen op a4 waarna het ouderwets knippen geblazen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Of je bestelt het papier op de juiste maat en past het papierformaat aan in de printerinstellingen? Enige waar je mee blijft zitten zijn je printmarges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArranChace
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:22:
[...]

Zijn er dan geen speciale printers die daarvoor specifiek zijn ontworpen?
Ik heb het over een printer die de kwailtiet van een commerciele dvd cover benaderd.
Goeie kleuren printer met goede inkt, wil niet zeggen dat meteen ook een dure hoeft te zijn, en goed papier gebruiken. gewoon A4 print papier zal je nooit een mooie cover mee kunnen maken.
En juiste inkt gebruiken, maar een goede deskjet met goed papier, kom je echt een eind mee, zolang het niet bedoelt is voor massa productie.

AMD Ryzen 9 3900x, ROG Crossair Formula VIII, 32GB/2x2TB SSD, Thermaltake M360 + Core P7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ArranChace schreef op maandag 10 februari 2020 @ 15:26:
[...]
Goeie kleuren printer met goede inkt, wil niet zeggen dat meteen ook een dure hoeft te zijn, en goed papier gebruiken. gewoon A4 print papier zal je nooit een mooie cover mee kunnen maken.
En juiste inkt gebruiken, maar een goede deskjet met goed papier, kom je echt een eind mee, zolang het niet bedoelt is voor massa productie.
Heb net een testrun gedaan met m'n oude printer op gewoon A4 en het resultaat was verrassend goed, dus met een degelijke printer en glossy papier zal het wel ok zijn. :)
Bedankt aan allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09-09 15:49

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

Ik zie dat je de oplossing al hebt gevonden. Echter mis ik 100% eigen inzet, dump and run is niet de bedoeling.

Voor de volgende keer verwacht ik dat je je TS beter en duidelijker maakt en vooral eigen inzet toont.

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.