Toon posts:

diable 2 - Quest help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben straal langs quest 4 van act 3 gelopen en nou wil ik die dus gaan doen alleen ik weet niet wat de quest is. en ook niet waar ik 'm zeg maar moet activeren (dat de opdracht in je quest scherm staat)
kan iemand mij helpen?? :?

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 13:21
Kan het hier niet controleren, maar is dat niet dat boek? Moet je even van Lower Kurast tot Travincal alle levels doorzoeken; je vindt er in de tempels en andere gebouwen soms toegangen tot kleine sub-levels. Eén daarvan heet Ruined Temple of zoiets en daar moet je wezen voor de Tome. Pas wel op want je wordt gelijk stevig aangevallen als je er naar binnen gaat.

Verwijderd

Alkor will tell you that there is a special book written long ago by a sage known as Lam Esen that may hold valuable information about how to battle the evil that is now engulfing the land. You must recover it.

This quest is optional, and can be quite dangerous, but has a nice reward. The game tells you to search the temples beneath Lower Kurast, the Kurast Baazar, and Upper Kurast. You don't need to do this, the temple with the book is always the Ruined Temple, and it's always in the Kurast Bazaar. There are two temples in the Bazaar, one is the Disused Fane, and the other is the Ruined Temple. You'll see the name once you click the stairs, and you need only enter the Ruined Temple.

The book will be inside it, past a Super Unique Corrupted Rogue boss Sarina the Battlemaid. She is always extra fast, and there will be a lot of other monsters in the temple, and usually at least one other random boss monster, all in a very small area, so be careful.

En zorg dat je veel fire resitant hebt.. Ik heb deze quest pas geleden nog gedaan.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Jup ds heeft het mooi gezegd ;) maar soms zit die hero er niet dus soms ie nog makkelijk ook :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
w00t! leuke Q is dat :P

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik moet nu baal verslaan maar mn elemental druid trekt dat niet :/

iemand nog tips?

ik heb fissure en armaggedon en tornado

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 10:08

Smurf

Detri

welke diff, lvl, skills enzo heb/ben je?

(en met skills bedoelde ik meer minions aangezien attack skills er al bij stonden) ;)

)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 21:06 schreef Reefer het volgende:
ik moet nu baal verslaan maar mn elemental druid trekt dat niet :/

iemand nog tips?

ik heb fissure en armaggedon en tornado
Ik heb ook een elemental Druid en ik heb hem vooral met fissure verslagen, maar die heb ik ook op skill-level 7 zitten en dan lukt het aardig, maar het duurt wel even :Z

Maar dat vind ik een beetje het probleem van de elemental Druid, hij is niet echt sterk tegen eindbazen :( Maar voor de rest is die echt cool 8-)

Verwijderd

Topicstarter
thanx! :) nu kan ik die ook nog even doen. staat zo stom als je 1 quest niet gedaan hebt.

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

Shade

GuRa

Als ik die druid was, zou ik blijven levelen in normal tot level 50 ( act 5 is experience hemel)
En dan zou ik pas Baal verslaan..
Wel 8-player games joinen dan ;)

Of speel je open?

Verwijderd

Topicstarter
'tis gelukt...:)
nu is m'n rijtje weer mooi vol..

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 10:08

Smurf

Detri

level 50? vind ik een beetje laat eigenlijk. meestal ben ik het op lvl45 ofzo, of tot een paar vrienden ook ongeveer gelijk level zijn, dan kunnen we nm a1 tm a5 in een avond doorrennen :)

)

• Shade

Shade

GuRa

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:58 schreef smurv het volgende:
level 50? vind ik een beetje laat eigenlijk. meestal ben ik het op lvl45 ofzo, of tot een paar vrienden ook ongeveer gelijk level zijn, dan kunnen we nm a1 tm a5 in een avond doorrennen :)
Ok, ok, level 50 is net iets over het standaard.. Maar dan weet je zeker dat je niet te vaak dood zult gaan in Nightmare difficulty..

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

Ik ben nu level 36 dus dan blijf ik nog wel ff levelen in normal :) en ik heb helemaal geen minions, alleen een spirit voor mn health +90 nu.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-02 20:46
Nog ff een vraagje, ik heb een AMD T-Bird 800, 256 Mb RAM en een Asus V6600 videokaart. En moet je nou eens naar het volgende plaatje kijken, hier ben ik online aan het gamen.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.vandegriendt/diablo.JPG

11 Frames Per Seconde, 13 skipped, dat is toch te TRIEST voor woorden. Dit is in Direct 3D, maar wanneer ik 'm in 2D zet, dan is het wel wat beter, maar om nou te zeggen dat ie dan niets meer skipped. :( :(

Slaat toch nergens op, is 640 x 480 !!.

(Nou, ben nu wel eindelijk lvl 54, ik heb nu als Paladin Concentration 21 maar welke skill zou ik nog verder "ontwikkelen" ??)

En oh ja, ik heb nu een imbuable ornate plate, 428 defense, het is eigenlijk zonde om dat ding weg te doen, kan ik nu niet een 2e character starten en die 'm laten imbuen ?? Want ik heb al een 789 defense armor.

• Shade

Shade

GuRa

Op zondag 05 augustus 2001 17:37 schreef Toewan het volgende:

En oh ja, ik heb nu een imbuable ornate plate, 428 defense, het is eigenlijk zonde om dat ding weg te doen, kan ik nu niet een 2e character starten en die 'm laten imbuen ?? Want ik heb al een 789 defense armor.
Op je frame rate heb ik ook geen oplossingen,
maar, op je Armor vraag heb ik wel een paar opmerkingen :
Ik neem aan dat jij gewoon ff een mannetje wilt maken en die ff snel die Charsi quest wilt laten afmaken, hem dan die armor geven en hem dan laten imbuen? Nou.. Als je een low lvl character een armor laat imbuen, krijg je een crap low lvl rare armor trug...
Je moet minstens een lvl 30 manneke hebben voordat je iets zinnigs uit die imbue krijgt..

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik die framerate etc. zien?..
ik ben namelijk wel benieuw hoe goed ie het nou bij mij doet...

en hoeveel fps is nou ongeveer 'normaal' om het goed te kunnen spelen?

Verwijderd

type terwijl je in een game zit: fps

en druk op enter en je krijgt het hele zooitje te zien...

Trouwens, als je met een necromancer in je team speelt wil je framerate ook wel es hard inkakken.. zelfde als een sorc een beetje te gretig omspringt met haar firewalls enzo :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Jo Toewan draai je win2k? Die draait namelijk bij een maat van me erg bagger met diablo 2, en btw werkt die 8-player mod al met de nieuwste patch van diablo 2 lod?? Dan moet ik hem ook maar ff downen :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Misschien ligt de lage fps aan je HD, had ik ook, mijn hd was gaar en ik schokte als een leip en nu met nieuwe hd gaat het gewoon supersoepel, maar de kans dat je hetzelfde had als ik is klein :)

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
als je slim bent laat je die quest ff liggen totdat je in NM bent -
haal het boek op in normal, wat dan makkelijk is, maak een game in NM en lever het boek in bij alkor, je krijgt 5 statpoints.
Ga nu weer naar normal en haal het boek weer op, lever het in bij alkor en je krijgt weer 5 statpoints, of je kunt natuurlijk even wachten tot je in hell zit...

• Toewan
Op maandag 06 augustus 2001 09:24 schreef aXe het volgende:
Jo Toewan draai je win2k? Die draait namelijk bij een maat van me erg bagger met diablo 2, en btw werkt die 8-player mod al met de nieuwste patch van diablo 2 lod?? Dan moet ik hem ook maar ff downen :)
Nope, ik draai Win98 SE. En Diablo is het enige wat crappy draait, wanneer ik uit Diablo ga dan crasht ook m'n explorer enzo. Iets is er niet helemaal goed volgens mij. En het is de normale Diablo 2, dus niet Lord of Destruction.

• Toewan
Op maandag 06 augustus 2001 12:40 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Misschien ligt de lage fps aan je HD, had ik ook, mijn hd was gaar en ik schokte als een leip en nu met nieuwe hd gaat het gewoon supersoepel, maar de kans dat je hetzelfde had als ik is klein :)
Mwa, ok, mijn Fujitsu 27 Gb 7200 RPM is niet een van de snelste, maar zo langzaam is ie ook weer niet hoor.. ;) Naja, ik wil een nieuwe HD erbij gaan kopen en dan installeer ik Windows wel weer es een keer opnieuw. :( En dan moet ik er maar es een ghost image van maken.

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem
mijn FPS ging zelfs op 2 fps.
geen idee wat het probleem is.
ik had een email gestuurd naar blizzard en dit kreeg ik terug:
Hi,

We have had reports of extremely slow frame rates with machines using Nvidia based video cards.
Here are a few things to try:
(try these steps one at a time and stop if the problem corrects itself)

Turn the in-game lighting to low
Disable 3d sound
Turn off the in-game blended shadows
Turn off perspective mode
Disable the sound card
Try the Nvidia Detonator 5.32 drivers .

http://www.3dchipset.com/beta/nvidia/series5xx.html

If none of the above helps, please get back to me with:

Cpu speed
Ram
Operating System
Video Card
Video driver version
Sound card

{DT703}

Regards,
Marty T.
Technical Support
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support
If you respond to this email, please attach all previous messages and files relating to this issue.
ik heb zelfs niks veranderd eraan
Diablo runde toen 2 fps voordat ik me win2k moest formateren wegens een of andere probleempje.
Maar hij runt nog steeds in win98se op 2fps.
in win2k runt ie nu soepel, ik weet nog steeds niet waarom, misschien een foutje in de directX ofzo
Pagina: 1