Ik zoek een?
'Grote' linkshandige of symmetrische, draadloze muis.
Wat is je budget?
Tot 75,- ongeveer?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop met Ubuntu linux
Sinds schouderklachten gebruik ik mijn muis nu al een tijdje linkshandig en ben ik voor mijn werk op zoek naar een goede draadloze muis. Ik gebruik nu een Logitech M310 maar ik zou graag een wat grotere muis gebruiken.
De meeste symmetrische draadloze muizen die er zijn, zijn zo klein (kleiner dan de m310) dat ik daar niet lekker mee werk.
Wat er goed uitziet is de Logitech G903 maar die is erg duur en de reviews geven aan dat hij relatief snel stuk gaat. Plus supergamingmuis voor kantoorwerk lijkt ook nogal overkill ..
Dus mijn vraag is: heeft iemand tips of ervaringen? Of beter nog, aankoopadvies?
[edit]Kleine toevoeging: ik ben niet op zoek naar een verticale muis[/edit}
'Grote' linkshandige of symmetrische, draadloze muis.
Wat is je budget?
Tot 75,- ongeveer?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Laptop met Ubuntu linux
Sinds schouderklachten gebruik ik mijn muis nu al een tijdje linkshandig en ben ik voor mijn werk op zoek naar een goede draadloze muis. Ik gebruik nu een Logitech M310 maar ik zou graag een wat grotere muis gebruiken.
De meeste symmetrische draadloze muizen die er zijn, zijn zo klein (kleiner dan de m310) dat ik daar niet lekker mee werk.
Wat er goed uitziet is de Logitech G903 maar die is erg duur en de reviews geven aan dat hij relatief snel stuk gaat. Plus supergamingmuis voor kantoorwerk lijkt ook nogal overkill ..
Dus mijn vraag is: heeft iemand tips of ervaringen? Of beter nog, aankoopadvies?
[edit]Kleine toevoeging: ik ben niet op zoek naar een verticale muis[/edit}
[ Voor 3% gewijzigd door PhoeniX- op 10-02-2020 14:44 ]