Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone XS Max vs iPhone 11 Pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• XSMaxvs11Pro
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 11-02 21:03
Hey, ik ben aan het overwegen om dan toch eens mijn eerste iPhone aan te schaffen en daarbij zijn mij twee modellen op het oog gevallen de XS Max en de 11 Pro.
Nu krijg ik de knoop niet doorgehakt en vraag ik me af wat de kenners me hier zouden adviseren.
De iPhone XS Max heeft naar mijn indruk een wat groter scherm, is daarbij ruim 200 euro goedkoper, maar gaat qua processor en software ondersteuning misschien wat eerder verjaren.
De iPhone 11 Pro is een jaar nieuwer, maar wel een stuk duurder en heeft een stuk kleiner scherm (of valt dat wel mee?). Dan weer wel een nieuwere processor, wat voor mij belangrijk is aangezien ik graag maximale performance voor mobiele games heb.
Wat zou naar jullie mening de betere keuze zijn en waarom?
Thanks!

Alle reacties

• Canon_nl3
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 08-04 09:32
Ligt er aan wat je wil.

Een (heel) groot scherm zou ik niet willen. Als ik jou was zou ik eerst even naar een winkel gaan en kijken wat het verschil is tussen een max en een normale.
De 11 pro heeft ook een max he? Maar die is wel heel duur.

Heb je de iPhone 11 ook over wogen? (dus niet de pro)
Deze is betaalbaar en heeft de soc van de 11 pro.

Dus persoonlijk zou ik de keuze maken tussen de 11 en de 11 pro.
https://tweakers.net/pric.../1242929;1459050;1458670/

• kx22
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07:40
Ik twijfelde tussen de 11 en de XS Max.
Verschi tussen beide is niet groot. De XS Max oogt wat luxer, maar de 11 heeft betere prestaties door de nieuwe A13 chip.
Daarnaast kon ik leven met 128GB en zodoende is de 11 goedkoper dan de XS Max 256GB.

Ik moet wel zeggen dat scherm van de 11 een achteruitgang is van de vorige topmodellen, dus ook MINDER scherp dan de 7 plus en hoger.
Maar na een uurtje merk je het al nauwelijks.

De iPhone 11 is gewoon een goed geprijsde telefoon (voor Apple) en tov de pro een betere deal.

• Freezerator
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14:35
Hier gebruiken we een XS naast een gewone 11. In de praktijk merk je niet zo gauw dat het scherm van de 11 minder is. Waar wij wel veel plezier aan beleven is dat de camera van de 11 weer een stuk beter is en de verbeterde accuduur

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 12:59
XSMaxvs11Pro schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:27:
Hey, ik ben aan het overwegen om dan toch eens mijn eerste iPhone aan te schaffen en daarbij zijn mij twee modellen op het oog gevallen de XS Max en de 11 Pro.
Nu krijg ik de knoop niet doorgehakt en vraag ik me af wat de kenners me hier zouden adviseren.
De iPhone XS Max heeft naar mijn indruk een wat groter scherm, is daarbij ruim 200 euro goedkoper, maar gaat qua processor en software ondersteuning misschien wat eerder verjaren.
De iPhone 11 Pro is een jaar nieuwer, maar wel een stuk duurder en heeft een stuk kleiner scherm (of valt dat wel mee?). Dan weer wel een nieuwere processor, wat voor mij belangrijk is aangezien ik graag maximale performance voor mobiele games heb.
Thanks!
De schermmaten zijn gewoon op internet te vinden. Op de Apple site kun je ze zelfs naast elkaar vergelijken.

https://www.apple.com/nl/iphone/compare/

Of je dat mee vindt vallen, kan je alleen voor jezelf bepalen. De een zal het mee vinden vallen, de ander vindt het een groot verschil.

Verder kun je de overige verschillen ook daar allemaal zien.

Ik zou alleen al de 11 pakken vanwege de veel betere batterijduur.

• HereIsTom
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-04 17:33
Ik zou dan ook voor de iPhone 11 Pro Max gaan, betere batterij en groter scherm.

 iPad Pro 12.9 | Laptop: MSI GT780DX i7 / 128GB SSD / 16GB DDR3 | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB

• Jenzo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 15:12
XSMaxvs11Pro schreef op zondag 9 februari 2020 @ 21:27:
Thanks!
Wat heb je uiteindelijk gekozen en waarom?

 MacBook Pro (15-inch, 2017), i7 2,8 GHz, 16GB RAM, 256GB SSD  iPhone 7 Plus 32GB  iPad Air 2 64GB  Apple Watch series 4 Nike+ edition

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Jenzo schreef op zondag 15 maart 2020 @ 18:17:
[...]

Wat heb je uiteindelijk gekozen en waarom?
Meer dan een maand geleden offline. 1 bericht.
Hoop niet dat je erg op je antwoord zit te wachten 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True