Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noahlvb
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:10

Noahlvb

Wat?.. TECH? Waar!!!

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb al heel lang een Spotify family abonnement met men familie maar ik woon nu zins een paar jaar uit huis. Nu wil ik men broertje toevoegen maar ben bang dat Spotify dan vanwege de vraag naar adres mensen uit de family gaat gooien. Iedereen woont op een adres behalve ik.

Wat zijn de ervaringen recentelijk met Spotify family op meerdere adressen?

Noah

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zo te zien gebruiken ze nog geen "lokatie" toegang iig op android dus hoe willen ze verder controleren waar jij je bevind :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 14:22
Volgens mij nog geen probleem.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7890Quentin
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-09-2023
in Duitsland waren er testen met gps tracken. maar in Nederland word er nog niks aan gedaan. dus het zou gewoon moeten kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 13:05

odan

The dark side is within all!

7890Quentin schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:43:
in Duitsland waren er testen met gps tracken. maar in Nederland word er nog niks aan gedaan. dus het zou gewoon moeten kunnen
En dan? op basis van een locatie willen ze je toegang tot een abonnement dat je betaald gooien? Ik zie de rechtszaken vanzelf wel uit de grond schieten tegen die tijd.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
odan schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:47:
[...]

En dan? op basis van een locatie willen ze je toegang tot een abonnement dat je betaald gooien? Ik zie de rechtszaken vanzelf wel uit de grond schieten tegen die tijd.
als ze het in de algemene voorwaarden zetten zouden ze je abonnement kunnen ontbinden :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

SMSfreakie schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:03:
[...]

als ze het in de algemene voorwaarden zetten zouden ze je abonnement kunnen ontbinden :?
En hoe willen ze zoiets gaan bewijzen dan? zonder buiten wettelijke grenzen te gaan. :?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wifikabelhuren
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-11-2021
Passen ze de voorwaarden aan, en sluiten je abonnement. Bewijs of geen bewijs, het is een dienst van Spotify en die hebben het dan ook voor het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

En dan een jaar later in het nieuws einde spotify?

Zoiets gaat ze een groot aandeel van de klanten kosten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekfabriek
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:50

Koekfabriek

King Billy on the wall

odan schreef op zondag 9 februari 2020 @ 20:30:
En dan een jaar later in het nieuws einde spotify?

Zoiets gaat ze een groot aandeel van de klanten kosten.
Hoezo dat?
Spotify family is toch voor een voordelig extratje als je op hetzelfde adres woont (vergelijkbaar met kortingen bij mobiele abonnementen). Woon je niet op het zelfde adres kan je hier logischer wijs geen gebruik van maken. Dat ze het niet controleren is een tweede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 14:22
Op (Familiy) locatie gebruiken is ook lastig omdat Spotify ook op je smartphone kan staan waarbij je als voorbeeld alleen muziek onderweg luisterd. Dan heb je nog de optie van meerdere huizen/verblijven en vakantie.
Ik gok dat het nooit zo strak geregeld kan worden dat je Spotify alleen met 4-5 personen achter 1 abonnement gaat kunnen gebruiken via 1 vast IP adres. Dan haken denk ik erg veel gebruikers af.
Sterker nog, dan staat een andere partij op die locatie-onafhankelijk Family gebruik juist weer toestaat.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-10 16:13
Sowieso kun je locatie op je telefoon per app gewoon blokkeren.. Denk ook dat het gros van de mensen niet thuis muziek luistert maar juist onderweg of op werk oid. Ik zou mij in ieder geval geen zorgen maken en gewoon mensen toevoegen. Lijkt me dat Spotify daar niet tegen gaat optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aangezien het hier om een dienst gaat en niet om een device specifiek lijkt Mediaspelers en HTPC's mij niet de juiste plek voor dit topic. Film, TV & Muziek is meer de plek. Ik schop het topic die kant even op: MSH > FTM

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Geen probleem, maar n=1.

Op mijn plan:

Ik (Los Angeles)
Vrouw (Los Angeles)
Zuster (Belgie)