Toon posts:

G400 DH DvD-Win2K Suport...

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes, ik ben de GELUKKIGE Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif) bezitter van de Matrox G400 DH. Nu is het zo dat als ik mijn dvdtjes afspeel dat hij af en toe nog schokt... ook hoor ik tegelijker tijd mijn schijf ratelen..
Nu heb ik verschillende theorieen hierover.
1. Me schijf is te traag (5400rpm ata33)
2. De software is brak (powerdvd 2.50)
3. driver is nog niet goed genoeg (5.11.017)
4. instelling niet ok (wie vertelt me wat)

ook had ik een vraag over wie ervaring heeft met dat andere proggie voor dvd playback Cinemaster wie kent dit en wie weet waar ik het kan halen. en wie heeft een beta zien zwerven of alpha van de speciale win2k dvd software die matrox nu nog alleen voor win9x meelevert want ik hoorde dat ze die aan het testen zijn bij matrox Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif naja als je wat weet please reply of icq me 59962741

Verwijderd

Topicstarter
<keeping alive>
is er nou niemand die hier iets van weet
</keeping alive>

Verwijderd

eerlijk gezegd loopt windvd en de matrox dvdplayer van de installatie-cd bij mij vlekkeloos onder w98se. Beter dan onder w2k. Jouw drivers zijn nieuwer dan die van mij. Welke processor en dvd-speler heb je en hoe staat het met je virtuele geheugen op je schijf? Ik ga zelf ook even testen.

Verwijderd

Ik las op het Matrox forum dat het weleens aan w2k kan liggen.

Iemand had toen alles weer op w98SE gezet en toen liep alles wel weer goed.

zie: http://forum.matrox.com/mgaforum/Forum12/HTML/000790.html

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

PowerDVD is niet de meest jofele DVD player die d'r is in combinatie met de G400.. De players met de cinemaster engine zijn duidelijk beter en sneller..

Matrox levert standaard bij zijn kaart een DVD player op basis van de cinemaster engine. Echter gaat het in mijn geval om een oude engine. Die kun je upgraden naar een nieuwere. Dan werkt ie perfect. Bij mij vloeiend all the time. Ook al heb ik de DMA voor DVD niet eens aanstaan !

(CuMine 806/256 MB/16 Mb G400/Pioneer 10/40)

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:58

afterburn

No more...

WinDVD werkt perfect met G400 en Windows 2000. Stukken stabieler dan de Cinemaster onder W2K

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

Topicstarter
wie weet waar ik de (demo) daarvan kan krijgen zoals windvd en cinemaster...?

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:27
Ik heb zelf vergelijkbare problemen met w2k (stotterend beeld)en de cinemaster software.
Processor load +/- 25% dus het ligt niet aan een te trage config. Onder win98 loopt het prima.

BP6 + 2x celeron 466&525
128 mb
pioneer 6x32x DVD SCSI
Adaptec 29160
IBM 26.4 gb 10.000 rpm

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Pagina: 1