En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Rechten lijkt mij. Je moet iemand rechten geven dat hij/zij iets kan copieren. Als je alleen lees-rechten hebt, klinkt het mij helemaal niet onlogisch dat je alleen een snelkoppeling kunt maken.
Check dit eerst eens uit.
Check dit eerst eens uit.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
hmmm ik zla ff kijken bedankt ik post wel als hij het doet :):)
Verwijderd
heeft de persoon die wat wil kopieren van de andere machine ook volledig beheer over de directory waar de bestanden staan? Alleen volledig beheer over je eigen machine is niet voldoende. Je moet ook voldoende rechten hebben op de machine die je remote benaderd.
Hoe kopieer jij ?
Sleep jij de bestanden of doe je Copy > Paste ?
Sleep jij de bestanden of doe je Copy > Paste ?
er stat niet een copy bij als hij rechter muis knop op de file doet
Verwijderd
dat klopt,
je kan alleen files kopieren die in de 1e map staan,
daarmee bedoel ik :
als je de pc op 1 of andere manier vindt,
dan zie je de 1e level shares, en dan zie je daarin je bestanden staan,
die 1e level share kun je niet kopieren,
open je die map, dan kun je al die bestanden wel kopieren, (met kopieren bedoel ik bijv. de copy-mogelijkheid onder je rechtermuisknop). Selecteer al de bestanden, klik op copy, ga naar de target-map/schijf, maak evt. een map in waar al de files in moeten, en paste ze dan.
Werkt als een tierelier...
je kan alleen files kopieren die in de 1e map staan,
daarmee bedoel ik :
als je de pc op 1 of andere manier vindt,
dan zie je de 1e level shares, en dan zie je daarin je bestanden staan,
die 1e level share kun je niet kopieren,
open je die map, dan kun je al die bestanden wel kopieren, (met kopieren bedoel ik bijv. de copy-mogelijkheid onder je rechtermuisknop). Selecteer al de bestanden, klik op copy, ga naar de target-map/schijf, maak evt. een map in waar al de files in moeten, en paste ze dan.
Werkt als een tierelier...
Dan moet je even in die map gaan en dan kan je wel kopieren...Op vrijdag 03 augustus 2001 15:21 schreef teraflop het volgende:
er stat niet een copy bij als hij rechter muis knop op de file doet
Pagina: 1