naitsoezn schreef op zondag 23 februari 2020 @ 14:22:
[...]
Ben je nu bewust aan het trollen door z'n tweede vraag te beantwoorden maar
niet z'n echte vraag, die ook nog eens het merendeel van z'n reactie in beslag neemt? Je-weet-wel, dat deel dat voor de "enter" staat?

Ben je me nu bewust voor trol aan het uitmaken? Daar ben ik niet van gediend.
Ik lees ‘op basis van welk reglement’ als betrekking hebbende op de dempers van Renault, en ik geef daar antwoord op.
Immers, als het om de huidige kwestie met Mercedes gaat, dat is al toegestaan op basis van het reglement zoals het nu is. Dus dat zou een domme vraag zijn.
Mijn punt is dat het feit dat het nu niet verboden is, nog steeds niet wil zeggen dat het straks in Melbourne nog steeds zo is, als bijvoorbeeld blijkt dat Mercedes dankzij het DAS systeem iedereen helemaal de moeder gaat rijden op alle races in het seizoen.
Als voorbeeld van mij de link met eerdere gebande technieken uit de geschiedenis en de redenen daarvoor. Die zijn ook lang niet altijd eenduidig geweest. Maar zelf dingen lezen en opzoeken is je waarschij
nlijk toch teveel gevraagd, getuige je eerdere posts hier.
[
Voor 12% gewijzigd door
Chiron op 23-02-2020 15:52
]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."