"When you grow up your heart dies"
Ben benieuwdbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:09:
[...]
Natuurlijk kunnen we daar wat voor maken
Formulier : wie zorgt er voor de eerste rode vlag
Hou rekening met wie er morgen gaat rijden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Staat niet in de TSsjaool schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:15:
[...]
Ik durf het bijna niet te zeggen... maar... Gasly?
Ik heb alleen geen idee of hij morgen rijdt.
(staan er maar een paar in helaas)
hopelijk komen de teams vandaag met een planning voor deze week

22 stuks al
Nope.. alleen waarop word gestemd.Jasphur schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:18:
[...]
Ben benieuwdZie jij wie wat gestemd heeft?
anders moet ik verplicht emailadres registratie gaan doen..
Zal voor de volgende kijken of ik een veld kan toevoegen waar gebruikersnaam ingevuld kan worden
[ Voor 30% gewijzigd door basvn op 18-02-2020 09:22 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
i think ericsson hit usbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:09:
[...]
Natuurlijk kunnen we daar wat voor maken
Formulier : wie zorgt er voor de eerste rode vlag
Hou rekening met wie er morgen gaat rijden
Hij mag donderdag pas in de auto
Magnussen is morgen
Ik geloof niet dat de eerste dag zonder rode vlag zou zijn
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar zorgt Max dan voor de rode vlag (want die staat kapot ergens langs de baan)
of Ocon, omdat hij de veroorzaker is?
Nee, Max kan gewoon terug rijden naar de pits, Ocon rijd z'n band kapot en kan niet verder.basvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:50:
[...]
Maar zorgt Max dan voor de rode vlag (want die staat kapot ergens langs de baan)
of Ocon, omdat hij de veroorzaker is?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gok ook op Ocon, maar niet doordat die Max raakt.SinergyX schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:52:
[...]
Nee, Max kan gewoon terug rijden naar de pits, Ocon rijd z'n band kapot en kan niet verder.
Maar wel gewoon doordat zijn auto van ellende uit elkaar valt..
-
Pre-season testing driver line-up:👇
— Visa Cash App RB F1 Team (@visacashapprb) 18 februari 2020
Wednesday: @kvyatofficial
Thursday: @pierregasly
Friday: Daniil (am) Pierre (pm)#AlphaTauri #F1 pic.twitter.com/qiRefCP0JF
@DaniëlWW2 kan bij de TS
@sjaool zal hem dus denk niet worden!
[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 18-02-2020 10:03 ]
Dan hebben ze van vorig jaar geleerd.
"When you grow up your heart dies"
De eerste testdag in de morgen mogen "rijden". Oh the joy. Orlen betaalt dus miljoenen(?) om Kubica een paar installation laps te laten rijden.basvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:13:
[Afbeelding]
KUB mag morgen beginnen bij Alfa! (anders als wat er in de TS staat @DaniëlWW2 )
Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat er morgen in de ochtend sessie al teams zijn die 20 rondes aantikken.
Vorig jaar eerste dag :RobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:17:
[...]
De eerste testdag in de morgen mogen "rijden". Oh the joy. Orlen betaalt dus miljoenen(?) om Kubica een paar installation laps te laten rijden.
Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat er morgen in de ochtend sessie al teams zijn die 20 rondes aantikken.
Dit was om 12.46, net voor de lunch dusVettel begint aan ronde 66 en is daarmee de eerste die de volledige afstand van de Spaanse Grand Prix heeft afgelegd.
Bottas is tweede met 58 ronden, Verstappen staat momenteel op 47 stuks.
en dit eind van de dag
1 Vettel (Ferrari), 1m18.161s (169 ronden)
2 Sainz (McLaren), 1m18.558s (119)
3 Grosjean (Haas), 1m19.159s (65)
4 Verstappen (Red Bull), 1m19.426s (128)
5 Raikkonen (Alfa Romeo), 1m19.462s (114)
6 Kvyat (Toro Rosso), 1m19.464s (77)
7 Perez (Racing Point), 1m19.944s (30)
8 Bottas (Mercedes), 1m20.127s (69)
9 Hamilton (Mercedes, 1m20.135s (81)
10 Hulkenberg (Renault), 1m20.980s (65)
11 Ricciardo (Renault), 1m20.983s (44)
[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 18-02-2020 10:37 ]
En dit jaar hebben ze 2 test dagen minder, dus ze zullen juist zo veel mogelijk willen rijden.basvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:36:
[...]
Vorig jaar eerste dag :
[...]
Dit was om 12.46, net voor de lunch dus
en dit eind van de dag
[...]
Ook gestemd, gaat hardbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:21:
[...]
Staat niet in de TS
(staan er maar een paar in helaas)
hopelijk komen de teams vandaag met een planning voor deze week
[Afbeelding]
22 stuks al
[...]
Nope.. alleen waarop word gestemd.
anders moet ik verplicht emailadres registratie gaan doen..
Zal voor de volgende kijken of ik een veld kan toevoegen waar gebruikersnaam ingevuld kan worden
Openbare link:
https://docs.google.com/f...usjj9cw1bGg/viewanalytics
Zeker! staat ook in mn onderschriftCheesy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:50:
[...]
Ook gestemd, gaat hard
Openbare link:
https://docs.google.com/f...usjj9cw1bGg/viewanalytics
@DaniëlWW2
Vrijdag kan bij RBR ook worden toegevoegd in TS
@Verwijderd check
over 25 minuten toch al actie?Boinkie schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:04:
Zijn jullie ook al een beetje zenuwachtig voor morgen?
Vergeef me dat ik het dus niet tien keer opnieuw wil gaan doen en even wacht totdat tenminste het meeste bekend is. Maar voel je vrij om het zelf te gaan doen hoor. Ik neem het graag over.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [table border=1 width=100%] [tr][th bgcolor=#FF1A00 colspan=8]Rijders schema testdagen 2020[/th][/tr] [tr][td colspan=8][SMALL]Bij 2 namen gaat het om ochtend/middagsessie[/small][/td][/tr] [tr][td] [/td][td]Wo 19[/td][td]Do 20[/td][td]Vr 21[/td][td]Wo 26[/td][td]Do 27[/td][td]Vr 28[/td][td] [/td] [tr][td align=right][red][b]Mercedes[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Ferrari[/b][/red][/td][td]VET[/td][td]LEC/VET[/td][td]LEC[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Red Bull[/b][/red][/td][td]VER[/td][td]ALB[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]McLaren[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Renault[/b][/red][/td][td]RIC[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Alpha Tauri[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Racing Point[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Alfa Romeo[/b][/red][/td][td]RAI[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]HAAS[/b][/red][/td][td]MAG[/td][td]GRO[/td][td]GRO/MAG[/td][td]GRO[/td][td]MAG[/td][td]MAG/GRO[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Williams[/b][/red][/td][td]RUS[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [/table] |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
High speed test ja
dus waarschijnlijk safetycar en medical car die wat rondjes gaan rijden. kijken of alle sensoren ect werken
@DaniëlWW2 zie DM
@DeKaerften heb hem aangepast en naar @DaniëlWW2 geDM´t
[ Voor 27% gewijzigd door basvn op 18-02-2020 11:21 ]
Edit: Got it, was net iets te vroeg
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 18-02-2020 11:33 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
naja nu zicht vanuit verschillende bochten
en wat camera´s die heen en weer gaan.
en iemand die hele tijd een zinnetje zegt
Maar zal zo wel gaan beginnen
@G_Dragon werkt hier hoor.
vanuit de app > Pre-season testing > en dan daaronder op dat rode pijltje klikken
dan kom je op de pagina waar een playbutton is
@Nat-Water high speed test (safetycar en medical car ) waarschijnlijk op de baan, om alle sensoren ect te testen. en camera´s
[ Voor 46% gewijzigd door basvn op 18-02-2020 11:35 ]
Edit: Thanks @basvn. Die sla ik even over.
[ Voor 21% gewijzigd door Nat-Water op 18-02-2020 11:36 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Het is inderdaad niet echt interessant op dit momentbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:10:
[...]
High speed test ja
dus waarschijnlijk safetycar en medical car die wat rondjes gaan rijden. kijken of alle sensoren ect werken
@DaniëlWW2 zie DM
@DeKaerften heb hem aangepast en naar @DaniëlWW2 geDM´t
Het zegt al genoeg als ze er niet eens toegangskaartjes voor proberen te slijtenErnemmer schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:37:
[...]
Het is inderdaad niet echt interessant op dit moment
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
PC werk hé, en de actieve topics op got checken hoort dan een beetje bij het standaard ritueelbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:53:
[...]
hoeven jullie allemaal niet te werken ofzo?!
Die hebben een hoop truc(k)s achter de hand voor dit seizoen!ThomasG schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:50:
Williams lijkt dit jaar wel op tijd te zijn
[Afbeelding]
Zitten vol met reserve materiaalPathogen schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:06:
[...]
Die hebben een hoop truc(k)s achter de hand voor dit seizoen!
Next stop ➡️ Barcelona 🛩 #GivesYouWings pic.twitter.com/q9wGszfMei
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 18 februari 2020
[ Voor 26% gewijzigd door Edd op 18-02-2020 15:12 ]
-
Als het zo moeilijk is, plaats je toch een screenshot van Excel of een Google Sheets ding?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:07:
@basvn Heb jij enig idee hoe irritant die tabellen updaten is?![]()
![]()
Vergeef me dat ik het dus niet tien keer opnieuw wil gaan doen en even wacht totdat tenminste het meeste bekend is. Maar voel je vrij om het zelf te gaan doen hoor. Ik neem het graag over.![]()
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [table border=1 width=100%] [tr][th bgcolor=#FF1A00 colspan=8]Rijders schema testdagen 2020[/th][/tr] [tr][td colspan=8][SMALL]Bij 2 namen gaat het om ochtend/middagsessie[/small][/td][/tr] [tr][td] [/td][td]Wo 19[/td][td]Do 20[/td][td]Vr 21[/td][td]Wo 26[/td][td]Do 27[/td][td]Vr 28[/td][td] [/td] [tr][td align=right][red][b]Mercedes[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Ferrari[/b][/red][/td][td]VET[/td][td]LEC/VET[/td][td]LEC[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Red Bull[/b][/red][/td][td]VER[/td][td]ALB[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]McLaren[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Renault[/b][/red][/td][td]RIC[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Alpha Tauri[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Racing Point[/b][/red][/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Alfa Romeo[/b][/red][/td][td]RAI[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]HAAS[/b][/red][/td][td]MAG[/td][td]GRO[/td][td]GRO/MAG[/td][td]GRO[/td][td]MAG[/td][td]MAG/GRO[/td][td] [/td][/tr] [tr][td align=right][red][b]Williams[/b][/red][/td][td]RUS[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td]--[/td][td] [/td][/tr] [/table]
🚨 Testing line-up: week 1 🚨
Wednesday / Wednesday: Esteban / Daniel
Thursday / Thursday: Daniel / Esteban
Friday / Friday: Esteban / Daniel
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Momentopname
Wel mazzel dat ik de vergaderruimte heb gereserveerd voor een team bespreking
Ik heb gewoon een "thuiswerkdag" ingeplandTrekDr0p schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:57:
Nou ben benieuwd, waarschijnlijk toch wat meer op F1tv dan aan het werk morgen.
Wel mazzel dat ik de vergaderruimte heb gereserveerd voor een team bespreking
-
Ja daar heb je wel gelijk maar als ik 1 team dat "gun" dan is het Renault wel met hun grote mond. Maar om te kijken kun je het beste mooie gevechten hebben.Jasphur schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:33:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat Renault juist wel alles in orde heeft. Laat ze maar goed het gevecht aangaan met RP en MCL
Het is wel te hopen dat Williams weer weet aan te haken, ik gun ze dat echt en ook zeker RUS.
[ Voor 11% gewijzigd door Arvado op 18-02-2020 18:06 ]

Meest opvallende:
Gro komt er als hoogste uit, terwijl die pas donderdag in de auto zit
Shit gesnaptbasvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:40:
103! mensen die vandaag niet aan het werken zijn geweest
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meest opvallende:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gaat het om de eerste rode vlag? Of de 1e rode vlag door een fout van een coureur? Groot verschil.basvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:40:
103! mensen die vandaag niet aan het werken zijn geweest
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meest opvallende:
I served in a company of heroes.
Eerste rode vlagVuvuzela schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:50:
[...]
Gaat het om de eerste rode vlag? Of de 1e rode vlag door een fout van een coureur? Groot verschil.
vandaar staat ´´technische reden´´ er ook tussen
complete schema voor morgen
Dus Caiway gebied (geen Ziggo mogelijk), wel officieel netjes voor het complete Ziggo Sport pakket betalen. Koppeling tussen Caiway en Ziggo gaat niet lekker. (Beide klantenservices zeggen "weet niet", "kan niet", "verbind u door, tuut tuut".)
https://nl.pepper.com/aan...-als-ziggo-abonnee-118383
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ziggo + F1TV actie geldt alleen voor Ziggo klanten die ook Sport Totaal hebben. Dus niet voor diegenen die bij een andere (TV) provider zitten en apart Ziggo Sport Totaal afnemen. Je moet echt Ziggo hebben, en daar bovenop Ziggo Sport Totaal. Dat is hier al zo vaak langs gekomen dat je het ook zelf had kunnen terug vinden.Kecin schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:40:
Vervelend dingetje. Mijn pa neemt het volledige Ziggo Sport pakket af in een Caiway gebied (dus via Caiway). Zou wel moeten kunnen koppelen aan Ziggo Sport via een Ziggo account en zodoende de Ziggo account kunnen koppelen aan F1 TV. Werkt dus voor geen meter. Meer mensen last van?
Dus Caiway gebied (geen Ziggo mogelijk), wel officieel netjes voor het complete Ziggo Sport pakket betalen. Koppeling tussen Caiway en Ziggo gaat niet lekker. (Beide klantenservices zeggen "weet niet", "kan niet", "verbind u door, tuut tuut".)
https://nl.pepper.com/aan...-als-ziggo-abonnee-118383
Ik heb het gezocht maar zou wel de verkeerde term voor de app hebben gebruikt. Schandalig inprincipe, je betaald wel de volle pond maar krijgt het niet terugRobertMe schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:54:
[...]
Ziggo + F1TV actie geldt alleen voor Ziggo klanten die ook Sport Totaal hebben. Dus niet voor diegenen die bij een andere (TV) provider zitten en apart Ziggo Sport Totaal afnemen. Je moet echt Ziggo hebben, en daar bovenop Ziggo Sport Totaal. Dat is hier al zo vaak langs gekomen dat je het ook zelf had kunnen terug vinden.
Edit: heb wat meer zoektermen gebruikt, maar ben het oneens dat ik het "allang terug had kunnen vinden".
[ Voor 6% gewijzigd door Kecin op 18-02-2020 22:13 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
om 13.30
[ Voor 11% gewijzigd door basvn op 19-02-2020 08:21 ]
Ook gezocht waar het eigenlijk thuishoort? [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?Kecin schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 22:12:
[...]
[knip]
Edit: heb wat meer zoektermen gebruikt, maar ben het oneens dat ik het "allang terug had kunnen vinden".
Testing, one, two ...
Is er een tijdsverschil met Barcelona ?basvn schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 23:09:
Morgen Persconferentie met de ´rookies´(van vorig jaar) en RAI.
om 13.30 (14.30 NL tijd dus)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hoewel die testdagen helemaal niks zeggen qua snelheid, is het gewoon lekker dat het seizoen begonnen is Heb er zin an!
Ik begon al gekke dingen te zien na al die tijd
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
hmm.. blijkbaar niet nee!
13.30 dus
De Alfa
Fans van KUB
Joh echt
Jack of all trades, master of none
Anders is het toch ook maar gewoon een functie zonder inhoud die zij vervuld?
Het kan aan mij liggen maar heeft Kimi nou een klein buikje?basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
lekker in de kou wachten op wat fotografen
[Afbeelding]
/post
Hij leunt denk ik met zijn buik naar vorenSand0rf schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:36:
[...]
Het kan aan mij liggen maar heeft Kimi nou een klein buikje?
En anders heeft hij nog een paar weken om zijn wodka buikje weg te trainen
Kimi had toch ook altijd een ruimer pak ivm andere coureurs? (of vergis ik mij nu met een ander iemand?)Sand0rf schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:36:
[...]
Laat dat maar iemand doen die wel wat bereikt in opstapklasses..TrekDr0p schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:35:
Toch zal ik het ook wel leuk vinden als Calderon ook daad werkelijk gaat testen in die F1 auto, laat haar een jaar trainen om een F1 rijder te worden. Nektraining conditie en wat dan ook en zet haar volgend jaar in de F1 auto en kijken of ze het waar kan maken.
wiki link
Volgens mij heeft kimi altijd te grote pakken aan, dus denk dat het daardoor komtSand0rf schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:36:
[...]
Heeft Ricciardo nou een nieuw helm design of leef ik onder een steen en is dit oud nieuws?basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:33:
[Afbeelding]
lekker in de kou wachten op wat fotografen
[Afbeelding]
Jack of all trades, master of none
Nu volg ik de junior categorieën niet, maar volgens mij rijdt Calderon daar geen deuk in een pakje boter. Dus wat ze dan in F1 te zoeken heeft is mij een raadsel. Behalve dat ze waarschijnlijk een rijke sponsor heeft die er flink voor betaald.TrekDr0p schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:35:
Toch zal ik het ook wel leuk vinden als Calderon ook daad werkelijk gaat testen in die F1 auto, laat haar een jaar trainen om een F1 rijder te worden. Nektraining conditie en wat dan ook en zet haar volgend jaar in de F1 auto en kijken of ze het waar kan maken.
* Nat-Water zoekt helmKingDijk schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Heeft Ricciardo nou een nieuw helm design of leef ik onder een steen en is dit oud nieuws?
Die lijkt er wel in gephotoshopt joh
Hij had het er wel over vandeweek op twitter. maar heeft nog niks laten zien.KingDijk schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Heeft Ricciardo nou een nieuw helm design of leef ik onder een steen en is dit oud nieuws?
Dus zal zo wel komen dan
#F1Testing Change of plan: #Seb5 not feeling great this morning so #Charles16 is taking over driving duties for the day. pic.twitter.com/md4WEhnUm1
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 19 februari 2020
Die is hier nog niet langs gekomen. Wel dat Ricciardo ergens heeft geschreven/gezegd dat hij allemaal die nieuwe helms nogal saai vind en we de zijne moeten afwachten.KingDijk schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
[...]
basvn schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Laat dat maar iemand doen die wel wat bereikt in opstapklasses..
wiki link
Ik weet dat ze niet veel doet in junior klasses, maar zoveel vrouwelijke testrijders zijn er niet in de F1.RobertMe schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:40:
[...]
Nu volg ik de junior categorieën niet, maar volgens mij rijdt Calderon daar geen deuk in een pakje boter. Dus wat ze dan in F1 te zoeken heeft is mij een raadsel. Behalve dat ze waarschijnlijk een rijke sponsor heeft die er flink voor betaald.
Laat ik het dan anders formuleren.
Ik zie graag dat een vrouwelijke coureur een jaar 100% gaat trainen om een F1 te kunnen rijden op top vermogen en dan volgend jaar een auto testen en kijken hoe ze het doet ivm de andere coureurs.
Ik ben echt benieuwd of het nou alleen een geld kwestie is of dat het ook lichamelijk is dat er geen vrouwen in de F1 rijden.
Nou.... niet echt heel mooi als je het mij vraagt...pilskes schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:45:
De nieuwe helm van Ric zie je hier:
[Afbeelding]
Ik denk dat je kleurenblind moet zijn als je Racing Point niet kan onderscheidenKingDijk schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:35:
Er zit wel veel wit in de auto's.. Alpha Tauri, Alfa Romeo, Haas, Williams, Racing Point... Zou je ze nog uit elkaar kunnen houden als ze in je spiegel rijden?
Je moet 'm zien met het geel van de wagen denk ik, dat contrasteert wel mooistijn1309 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:48:
[...]
Nou.... niet echt heel mooi als je het mij vraagt...
[ Voor 26% gewijzigd door Chiron op 19-02-2020 08:51 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Er is maar plek voor 20 rijders, waarvan er elk jaar maar weinig verschuiving is.TrekDr0p schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:48:
[...]
[...]
Ik weet dat ze niet veel doet in junior klasses, maar zoveel vrouwelijke testrijders zijn er niet in de F1.
Ik zie graag dat een vrouwelijke coureur een jaar 100% gaat trainen om een F1 te kunnen rijden op top vermogen en dan volgend jaar een auto testen en kijken hoe ze het doet ivm de andere coureurs.
Ik ben echt benieuwd of het nou alleen een geld kwestie is of dat het ook lichamelijk is dat er geen vrouwen in de F1 rijden.
een rookie, of het nou een vrouw of niet is, moet echt wel met een pakket aan prestaties komen (of geld..)
Daardoor denk ik dat de kans komende jaren erg klein is..
Koning van de ruime pakken..... Jacques VilleneuvePuc van S. schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Kimi had toch ook altijd een ruimer pak ivm andere coureurs? (of vergis ik mij nu met een ander iemand?)
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Daar zat ik ook verwonderd naar te kijken. Onzin, niet? :-)Damian schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:53:
Start die stream van F1 TV nou echt pas precies om 9:00 ?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier is al zo lang over gediscussieerd. Het is in ieder geval echt niet zo dat teams vrouwen weigeren omdat ze vrouw zijn. Ze zijn simpelweg niet snel genoeg, en er zijn niet genoeg meisjes die op jonge leeftijd beginnen met karten. Die gaan liever paard rijden, of op ballet.TrekDr0p schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:48:
[...]
[...]
Ik weet dat ze niet veel doet in junior klasses, maar zoveel vrouwelijke testrijders zijn er niet in de F1.
Daarnaast heb je als je al een potentieel vrouwelijk talent hebt nog inderdaad het sponsor verhaal waar men tegenaan loopt. Daarom is men ook de hele Formule W series begonnen om meer vrouwen op de baan te krijgen, en hopelijk in een pad richting F1.
Maar er zijn maar 20 stoeltjes en ook voor mannen is het een bijna onmogelijke opgave om er uberhaupt een te bemachtigen. Dan moet echt alles meezitten.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Net als dat het nieuws van 8 uur om 8 uur begintDamian schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:53:
Start die stream van F1 TV nou echt pas precies om 9:00 ?
Maar je kunt al eerder inschakelenTrekDr0p schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:55:
[...]
Net als dat het nieuws van 8 uur om 8 uur begint
Gezien ze niet eens presteert in de junior categorieën lijkt het mij in haar geval duidelijk waarom ze niet in de F1 rijdt. Kun je haar wel een jaar lang laten trainen en dan "verplicht" laten meedoen. Maar als ze dan nog steeds als laatste eindigt. Ligt het dan aan haar racing skills of aan "dat ze een vrouw is"?TrekDr0p schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:48:
Op basis van één iemand kun je sowieso niet beoordelen waarom er geen vrouwen in F1 rijden. En in de junior categorieën zijn er denk ik ook heel weinig vrouwen überhaupt? En geen echte talenten? Dus daaruit kun je denk ik wel de conclusie trekken dat vrouwen niet goed genoeg zijn.
En daarnaast is nu ook de Formule W er nog. Maar volgens mij is dat op een veel lager niveau dan F1? En ook daar meen ik van begrepen te hebben dat het allemaal nogal tegenvalt qua racecraft zeg maar.
Puc van S. schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
Kimi had toch ook altijd een ruimer pak ivm andere coureurs? (of vergis ik mij nu met een ander iemand?)
Klopt. En de al genoemde Jacques Villeneuve had ze nog een maatje groter.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dit topic is gesloten.
![]()
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona