Verwijderd

Topicstarter
Helaas worden officiele updates niet meer uitgerold door himedia. Weten jullie een goede firmware versie, die bug vrij werkt? Want als ik nu op de audio knop van de .drukt krijg ik geen audio bron te zien als ik het afspeelt via kodi. Iemand een juist werkende firmware van de himedia q10 pro? 2.1.4 versie zitten nogal bugs in als ik stream via seren en klik op audio via de afstandbediending, krijg ik geen audio select in beeld. dat ik audio formaat kan kiezen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2020 00:38 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 17:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mensen op het forum vinden het altijd fijn om te lezen wat je zelf al zoal aan firmwares, etc hebt geprobeerd, omdat het anders echt alleen een vraag lijkt. GoT is geen helpdesk, maar een vrij serieus techforum, waar we wat voorwerk verwachten. Kortom: even aanvullen en hopen dat men snel reageert! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op maandag 10 februari 2020 @ 10:00:
Mensen op het forum vinden het altijd fijn om te lezen wat je zelf al zoal aan firmwares, etc hebt geprobeerd, omdat het anders echt alleen een vraag lijkt. GoT is geen helpdesk, maar een vrij serieus techforum, waar we wat voorwerk verwachten. Kortom: even aanvullen en hopen dat men snel reageert! :)
Dank je wel voor je reactie. Ik heb een himedia q10 pro player, en heb seren gedownload, en debrid payserver. waardoor ik de films kan streamen in de kodi addon seren. Echter via de kodi addon seron heb ik geen atmos support kreeg ik te horen via een mailtje van futeko.com iemand hier ook last van? Is er wel een 4k hdr mediaplayer die wel atmos en dts hd en overige geluidsformats ondersteund via de kodi addon seren? Hoor het graag.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Oké, streamen via Seren is natuurlijk streamen van illegale content. Dat is al sinds jaar en dag nog done op het forum en daarmee gaan we elkaar op dit medium niet helpen. Topic gaat dus op slot.

Dit topic is gesloten.