Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MSI GF75 9SC-073BE

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Petit Bateau
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 10-02 16:36
Goeiemiddag,
ik ben van plan een gaming pc aan te kopen.

Ik heb op dit moment geen vaste computer, en ik leen soms m'n moeder haar Macbook (ugh).

Ik heb vroeger nog een Acer pc gehad maar was hier niet content mee.

Ik ben van plan om enkele games te spelen, op medium/high quality aan redelijke fps.

Soms gebruik ik ook emulators...

Na wat opzoeken leek de MSI GF75 9SC-073BE mij een goeie laptop.

Is 17,3" niet te groot? Ik ben enkel van plan hem te verplaatsen tussen mijn thuis en mijn vriendin haar huis, dus ik moet er niet veel mee op pad.

Is dit een degelijke pc qua prijs/kwaliteit, of zijn er dingen die ik nog moet weten?

Alvast bedankt :)

Beste antwoord (via Petit Bateau op 10-02-2020 16:35)

• DeArmeStudent
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 04:26
Witcher 3 Enzo, zijn, ondanks dat het geen fps'ers zijn, wel aardig zware games. Om ze goed te draaien, en met een redelijk budget, zoals jij aangeeft, zou ik als ik jou was, kijken naar laptops met een 1660ti. Die zitten wat prijs/performance goed in de markt.

16 gb ram is ook aan te raden. En een i7 9750h met 6 cores is aan te bevelen om de laptop toekomstbestendig te maken.

Hier een lijstje van geschikte laptops:
https://tweakers.net/cate...O1MsCSEXIjKYnq76C0FpZl-QA

Ik denk dat deze lenovo legion een mooie prijs/performance heeft:
https://tweakers.net/pric...0-15irh-(81sx0080mh).html

Alle reacties

• DeArmeStudent
De genoemde gaminglaptop is een Belgisch model met een azerty toetsenbord...dus dat je het maar weet.

Ook vertel je niet welke games je wilt spelen...

Verder is 1150 euro een beetje duur voor een laptop met gtx 1650 videokaart. Voor 850 euro heb je al een laptop met een gtx 1650 of gtx 1650 max-q, die in games vergelijkbaar presteert.
https://tweakers.net/revi...aptop-doet-veel-goed.html

Als je budget het toelaat, zou ik als ik jou was op zoek gaan naar een laptop met een 1660ti erin. Daar heb je langer plezier van.

• WEBGAMING
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 04:24
Petit Bateau schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:20:

ik ben van plan een gaming pc aan te kopen.

Na wat opzoeken leek de MSI GF75 9SC-073BE mij een goeie laptop.
Ehh...

• Petit Bateau
Budget is geen probleem, voor mijn part ga ik dichter naar de €2000, maar wil gewoon geen overkill. Welke spellen ik zal spelen? The Witcher 3, Skyrim,... Vooral geen fps games, daar ben ik geen fan van. Is er een pc die je aanraadt, buiten die Lenovo, of vindt je die goed? Is MSI een aangeraden merk? Ik heb er wel al veel goeds van gehoord. En raad je 15,6" aan boven een 17,3"? Aangezien ik deze laptop toch niet veel zal verplaatsen...

• Petit Bateau
Sorry, maar van gaming hardware heb ik eigenlijk echt niet veel verstand. Ik weet dus niet naar wat zoal moet kijken, en vergelijk vooral recensies...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• DeArmeStudent
Witcher 3 Enzo, zijn, ondanks dat het geen fps'ers zijn, wel aardig zware games. Om ze goed te draaien, en met een redelijk budget, zoals jij aangeeft, zou ik als ik jou was, kijken naar laptops met een 1660ti. Die zitten wat prijs/performance goed in de markt.

16 gb ram is ook aan te raden. En een i7 9750h met 6 cores is aan te bevelen om de laptop toekomstbestendig te maken.

Hier een lijstje van geschikte laptops:
https://tweakers.net/cate...O1MsCSEXIjKYnq76C0FpZl-QA

Ik denk dat deze lenovo legion een mooie prijs/performance heeft:
https://tweakers.net/pric...0-15irh-(81sx0080mh).html

• Petit Bateau
Thanks voor de info, zal alles nog eens bekijken :) zag even het bos door de bomen niet meer door alle keuze...

• Marcopannenkoek
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-03 17:07
Dat specifieke model heeft volgens mij wel maar een 60hz scherm. Ik weet niet in hoeverre dat een rol speelt voor TS, maar het is wel iets om rekening mee te houden als er geen los scherm aan gekoppeld gaat worden.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True