Toon posts:

Ervaring van G400 gebruikers

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is de ervaring van G400 gebruikers met DivX op tv kijken,

hoe ziet de Clone functie er op tv uit als je de DivX niet door de dvd-max kunt krijgen?? (ivm 720 breed en dat :32 verhaal)

Hoop dat iemand dit kan vertellen omdat ik nu m'n verzameling DivX'jes weleens een keer op een knap beeld(TV) wil zien.

Alvast bedankt

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

Ik heb hier een copy van hackers liggen en die doet het prima met DivX op mijn teevee, no problemos.

quote:

(ivm 720 breed en dat :32 verhaal)

end.

Weet niet waar je het over hebt, maar het werkt perfect

GREETZ RD Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

G400 RULEZZZZZZZZZZZZ!!!
Koop hem maar want je krijgt nooit in je hele leven spijt. Ik heb de 400 DH en ik ben ultra blij alles ik perfecttooosss ik wacht alleen nog op een stukkie software voor win2k maar dat komt zijden ze bij de matrox dus ik ben helemaaal haaaapyyyy.
dus antwoord op je vraag ja dat kan prima!

Verwijderd

Topicstarter
(ivm 720 breed en dat :32 verhaal)

end.

Weet niet waar je het over hebt, maar het werkt perfect
Divx films die niet door 32 deelbaar zijn (zoals het orginele dvd formaat 720 breed) schijnen niet door de DVD-Max optie bij de G400 DH te werken.

Daarom vroeg ik mijn af hoe ze er uit zien met de Clone functie van de G400 DH?

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dan moet je je kaart op clone zetten en je divx fullscreen afspelen. Er zit geen kwaliteitsverschil tussen dvdmax en clone op je tv. dvdmax is alleen wel net iets makkelijker.

Verwijderd

clone bij 't kijken van divx wil hier af en toe nog wel eens wat traag zijn, schokt af en toe... (pIII450@450,128mb,32mbDHg400)

Verwijderd

Bij mij werkt het prima, als de DiVX schokt ligt het aan je computer, ik heb P!!!500 256mb en matrox G400 DH (niet ultra) en ik heb nergens last van, en ik heb nog nooit een DiVX gehad die ik niet op fullscreen af kon spelen.

Matrox G400 roelt

.oO(DrPain)Oo.
Pagina: 1