Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gio469
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05 16:23
Binnenkort verander ik van job (kranenbouw)
Omdat ik vaak in vuile en stoffige ruimtes zal zitten ben ik opzoek naar een mil-std-810g spec telefoon

Ik zoek een?
. mil-std-810g Smartphone

Wat is je budget?
250-400

[b]Gebruiken voor werk, ik zal vaak in ruimtes/plaatsen zitten waar ik bvb gemakelijk een scherm kan breken door uitstekende voorwerpen bvb oid[/i]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-08 16:30
Bouwvakkers telefoons van Cat al bekeken?
categorie: Smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02:23
*knip*. Dit mag een heel stuk constructiever de volgende keer. Tevens past het stukken beter in een TR.

[ Voor 96% gewijzigd door rens-br op 11-02-2020 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:06

Sick Nick

Drop the top!

Die spec zegt ook niet zoveel, de LG G8 bijvoorbeeld is mil-std-810g maar dat scherm zal bij de eerste harde botsing met een uitstekend voorwerp meteen barsten. Die rugged/bouwvakkers modellen zijn dan zeker een betere oplossing. Zelfs als ze niet die spec hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:10
MIL-STD-810G is inmiddels achterhaald door de 810H.

Dat daargelaten, wat wil je precies voorkomen? Want die spec dekt alles van corrosive fog tot trillingen. En het beschrijft slechts de testmethodes. De limieten en waardes waaraan een product moet voldoen staan er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Gio469 op Tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf wat eigen onderzoek te doen en met eigen opties te komen, voordat je een topic start.

Zou je dus kunnen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt? Op die manier kunnen we je een stuk beter adviseren.
Pagina: 1