Toon posts:

Geluid van laptop doet het opeens niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Een paar dagen geleden heb ik mijn laptop gereset naar de fabrieksinstellingen en sindsdien doet mij geluid het niet meer, of althans, ik kan het geluid niet meer verstellen. Als ik op het luidsprekertje klik dan krijg ik Windows probleem oplosser in beeld die vervolgens niks oplost.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:37
Probeer eens je fn knop en F1 in te duwen. Waarschijnlijk is je fn aan uit setting omgedraaid ( F1 is hulp openen normaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
99ruud99 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:14:
Probeer eens je fn knop en F1 in te duwen. Waarschijnlijk is je fn aan uit setting omgedraaid ( F1 is hulp openen normaal)
Heeft niet geholpen, dan wordt er Chrome hulp aangeboden, en via me draadlose toetsenbord gaat die naar volledig scherm (F11). :P

Zouden er driver upgedate moeten worden? En zo ja, waar vind ik dat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 22:34:
[...]

Heeft niet geholpen, dan wordt er Chrome hulp aangeboden, en via me draadlose toetsenbord gaat die naar volledig scherm (F11). :P

Zouden er driver upgedate moeten worden? En zo ja, waar vind ik dat terug.

#Edit: Onder het venster 'geluidsapparaten beheren' staan er geen onder.. Las net dat het een veel voorkomend probleem is wanneer je update naar een andere Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het kan natuurlijk dat je de juiste drivers moet installeren om de boel werkend te krijgen. Ga daar eens naar op zoek.