[PW] Suggestie: WPA3 beveiliging voor routers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
Aan de categorie routers zou bij Opties de specificatie WPA3-beveiliging toegevoegd mogen worden. Eventueel ook aan access points.

O.a. de volgende routers zijn WPA3 gecertificeerd door de Wi-Fi Alliance:
  • Asus RT-AX88U
  • Linksys MR9000
  • Linksys MX5300
  • Netgear RAX120
  • Synology MR2200ac
  • D-Link DIR-842
  • D-Link DIR-1950
  • D-Link DIR-1750
  • D-Link COVR-1100

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Balance Goed idee en gaan we ook doen. Ik wil hiervoor de bestaande specs voor ipv6 en voip samenvoegen tot iets als "Router eigenschappen" oid en daar WPA3 aan toevoegen. De website die je noemt is superhandig en biedt ook een CSV download met de zoekresultaten, die ik ook prima kan gebruiken om tegen de PW database te houden. We hebben alleen momenteel een bug met het migreren van specs onder bepaalde omstandigheden, die als het goed is volgende week is gefixt. Daar wacht ik even op, maar het komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

@Balance Nadat Tweakers is verhuisd en daarvan het stof is neergedaald, dacht ik er afgelopen vrijdag mee te beginnen, er stonden ook nog wat andere verzoeknummers open. Een coronacrisis later zitten we ineens allemaal thuis te werken, wat in mijn geval (en ook voor veel andere collega's) betekent dat ik veel minder kan werken. Gelukkig had ik wel al begin gemaakt, namelijk de specificatie zelf, staat onder Wifi eigenschappen -> WPA3 ondersteuning. En ik had al een paar vinkjes gezet nav jouw post. Maar de rest kom ik gewoon niet aan toe de komende tijd. Uiteraard kan je zelf aan de gang met het meldpunt, dan handelen wij het aan de achterkant weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18-09 18:23
@Glaanie Ik zie dat WPA3 nu ook te selecteren is bij Access Points, onder Wi-Fi eigenschappen. Hier worden echter zulke selectierondjes gebruikt dat er maar één eigenschap te selecteren is, terwijl meerdere zou moeten kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

@Balance Ik heb ze vervinkt :)