Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kwh s0 aansluiten via gpio Rasp 3 Domoticz script

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Ironburn
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 16-02 22:27
Hallo,
Ik heb al heel veel info gelezen maar kom er niet uit en zal vast al iemand zijn die het heeft draaien. 
Ik heb een kwh meter met s0 poorten. Deze zit aangesloten op me zonnepanelen. Deze wil ik graag via mijn raspberry in domoticz loggen.
In de verschillende artikelen die ik gelezen heb staat dat het verstandig is om tussen de gpio poort en de s0 poort een weerstand te solderen. Maar welke weerstand is me dan weer niet duidelijk. En welk script ik nodig heb om me 
Raspberry er mee te laten communiceren kan ik dan weer niet goed vinden. Ook de implementatie in Domoticz kom ik niet uit.

Dus wie kan mij verder helpen????

Alvast bedankt

Alle reacties

• klump4u
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online

klump4u

4980wp-Zuid-Limburg,

3020wp-ZW Live 1960wp-ZZW Live Altantic Explorer 270 Live

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True