Gisteren is mijn moederbord gestorven en ben ik nu opzoek naar een nieuw systeem door veroudering van mijn systeem. Het enigste dat ik hou van mijn onderdelen:
Asus Geforce ROG Strix 2060 O6G Gaming 6GB
2x 8GB Ram
2TB HDD
250GB SSD
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het meeste zal gamen worden met wat programmeren en bewerken. Dus games zoals Football Manager, Rust & Escape from Tarkov. Programma's zoals Visual Studio, Visual Studio Code, Photoshop, Illustrator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet te duur maar toch een budget van 1000 euro. Kan meer als het echt nodig is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Asus Geforce ROG Strix 2060 O6G Gaming 6GB, 2x Crucial 8GB DDR4 Ram, Samsung 250GB SSD &
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, Totaal geen kennis hierover. Maar ik dacht aan een Ryzen 5 of Ryzen 7 als Cpu, een nieuwe case ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet van toepassing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Tips voor een build die mij terug verder kan doen werken.
Asus Geforce ROG Strix 2060 O6G Gaming 6GB
2x 8GB Ram
2TB HDD
250GB SSD
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het meeste zal gamen worden met wat programmeren en bewerken. Dus games zoals Football Manager, Rust & Escape from Tarkov. Programma's zoals Visual Studio, Visual Studio Code, Photoshop, Illustrator
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet te duur maar toch een budget van 1000 euro. Kan meer als het echt nodig is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Asus Geforce ROG Strix 2060 O6G Gaming 6GB, 2x Crucial 8GB DDR4 Ram, Samsung 250GB SSD &
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee, Totaal geen kennis hierover. Maar ik dacht aan een Ryzen 5 of Ryzen 7 als Cpu, een nieuwe case ook.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet van toepassing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Tips voor een build die mij terug verder kan doen werken.