Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaastilman
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10-2024
Hallo allemaal,

Ik heb de volgende in-ear earphones gevonden: https://flyearphones.com/...ls?variant=28460498976858.

Ze zien er vrij goed uit. Ik kan echter geen recensies vinden betreft de oortjes, behalve op de site zelf.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze oortjes of er iets van weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:49

Clush

Do as I say...

600.000 klanten en nergens een professionele review, 'award winning' BOOM UHD tech waar niets over te vinden is... klinkt niet goed. Zou me weinig verbazen als het een re-brand van een goedkope chinese set dopjes is.

Enige wat er over BOOM UHD te vinden is is deze site: roninearphones.com. Die site lijkt verdacht veel op die van fly, maar dat bedrijf zit ineens in Korea.

Ik zou lekker verder zoeken. Bijvoorbeeld op whathifi.com. Daar kan je alle mogelijke filters instellen en als het daar goed gereviewd wordt weet je iig zeker dat het geen troep is.

... not as I do.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets & Telefoons. Ik verhuis het topic de goede kant op: AUD > WAO

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@klaastilman verder is vragen naar ervaringen ook niet de bedoeling, als ze op het internet niet te vinden zijn, is de kans niet erg groot dat er hier mensen rondlopen die er wel ervaringen mee hebben. Hier komt dus een slotje op.

Mocht je op zoek zijn naar aankoopadvies, mag je een topic openen in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Dit topic is gesloten.