Toon posts:

[TNET] Problemen met Shopsurvey --> EuroPC

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/shopsurvey/1302

Het lijkt wel alsof het van voren af aan weer opnieuw begint bij EuroPC.
Eerst alleen maar slecht survey's over EuroPC, toen kwamen : Padje & ComputerNerd met prima reviews en die begonnen daarna te reageren op slechte survey's van andere mensen.

Toen werd door Grover (echte naam ben ik effe kwijt) er flink in gehakt en is ook mijn "Slechte" review weggehaald. We mochten niet flamen in de survey. De reviews van die gasten waren toen ook weggehaald maar nu lijkt het weer opnieuw te beginnen.

Ik had voor de harddisk-crash een topic bij GoT over Europc en ik had eigenlijk alleen maar reacties die geen goed woord voor EuroPC hadden. Aan de hand van de meeste reacties die je nog ziet bij de shopsurvey zijn de mensen ook niet tevreden maar een aantal lamers geeft steeds hoge aantal punten met een survey om toch het gemiddelde omhoog te krijgen.

Zo gaat voor mij de geloofwaardigheid van de shopsurvey errug achteruit. Kunnen jullie er wat aan gaan doen ???

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij probeert men shopsurvey klachten te verzamelen in [topic=195880]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op vrijdag 03 augustus 2001 14:25 schreef pven het volgende:
Volgens mij probeert men shopsurvey klachten te verzamelen in [topic=195880]
Niet dat ik weet :?

Ik zal je draadje doorgeven aan de t.net crew :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• pven
  • Niet online
* pven gooit enkele draadjes door elkander. Sorry!

Verwijderd

Topicstarter
Thnx Traag, kan ik hier iemand ook direct over benaderen via ICQ ???

En zo ja, wie ???

Heb zelf problemen gehad met EuroPC en heb de pricewatch steeds in de gaten gehouden. Ik vind dat ze hun potentiele klanten enorm misleiden en wil dat aan de kaak stellen met als doel dat ze of hun bedrijfsvoering verbeteren of dat iedereen tenminste de waarheid over hen komt te weten.......

Verwijderd

Ik heb een aantal reacties op verzoek van EuroPC weggehaald. In een net mailtje bracht een werknemer mij op de hoogte van dat een aantal reacties onjuist waren. Zo zou een Epson scanner samen met 256MB DDR geheugen besteld zijn, terwijl dit volgens de administratie van EuroPC nooit gebeurd was. Ook een mailtje naar de betreffende persoon werd niet beantwoord, aldus de computerzaak.

Aangezien wij niet de tijd hebben om alles grondig uit te zoeken, ben ik maar op m'n gevoel afgegaan. In dit geval was dat dat EuroPC gelijk had. Excuses als ik hiermee de verkeerde beslissing heb gemaakt, maar zelf denk ik nog steeds dat dat niet zo is.

Op dit moment zie ik weer twee reacties staan, een positieve en een negatieve. Ik zie er geen reden voor om die weg te halen.

Hopelijk kan iedereen het eens zijn met de beslissingen. Zo niet, dan sta ik open voor argumenten.

• pven
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 09:24 schreef Mark Timmer het volgende:
Aangezien wij niet de tijd hebben om alles grondig uit te zoeken, ben ik maar op m'n gevoel afgegaan. In dit geval was dat dat EuroPC gelijk had. Excuses als ik hiermee de verkeerde beslissing heb gemaakt, maar zelf denk ik nog steeds dat dat niet zo is
Met EuroPC heb ik de ervaring dat de communicatie via de email zeer vriendelijk is, maar als er 'boter bij de vis' moet komen, laten ze het nogal eens af weten. Jouw reactie hier (uitgebreide email met reactie van EuroPC) is een reactie die (bijna) iedereen zou geven nadat ze via de mail hebben gecommuniceerd met EuroPC. Samenvattend: theoretisch lijken ze een prima shop, maar praktisch laten ze het nogal eens afweten.

Verwijderd

Topicstarter
Het begint weer in de shopsurvey waardoor er eerst zo in gehakt werd. Jullie willen er toch nog steeds nix aan doen dus doe ik ook maar mee.

Zelfs na dit topic houden jullie het niet in de gaten.

• pven
  • Niet online
Het viel mij net ook al op... mickey mouse heeft nu al tweemaal een negatieve beoordeling gegeven; de tweede beoordeling is echt nergens op gebaseerd. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Die reactie is van mij........

Heb zoiets al eens meegemaakt met die shopsurvey dat er steeds door Computernerd, marcus999 en padje goede survey's werden ingevuld om de rating omhoog te gooien.

Op een gegeven moment werd alles verwijderd omdat EuroPC klaagde (had er over geinformeerd bij T.net-crew) en nu beginnen ze weer opnieuw. Blijkt dus dat er alleen maar rotzooi wordt gepost.

Die Computernerd en marcus999 flaamde elke slechte report die er toen gegeven werd.

Zij staan aan het begin vd survey met goede beoordelingen waarbij ze zeggen dat ze verkeerde spullen hebben gekregen die beter waren en die ze mochten houden.

Mijn ervaring met EuroPC is dat ze helemaal geen spullen sturen dus dat klopt al niet.

Ik had toen hier op gathering een topic geopend met totaal 40 reply's van mensen met alleen maar klachten over EuroPC. Die is toen verloren gegaan bij de harddisk crash en toen heb ik het maar laten zitten.

Prijswatch wordt verklooid doordat iedereen maar kan posten en ze mening kan geven terwijl je niet eens weet wat er aan de hand is. Liever laten ze die beoordeling dan erbuiten en vermelden ze alleen de prijzen.

en als je vind dat mijn post nergens opslaat, probeer maar eens een systeempje te bestellen dan kun je hetzelf ondervinden hoe "goed" ze zijn

• pven
  • Niet online
* pven denkt dat het tijd wordt dat een TNET-expert dit eens onder de loep neemt.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik ben het net even doorgelopen maar het ziet er vrij netjes uit. Natuurlijk heeft de één betere ervaringen als de ander (ik geloof niet dat er winkels zijn die expres al hun klanten ontevreden maken) maar ik zie niemand structureel de boel omhooghalen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 augustus 2001 14:46 schreef WouterTinus het volgende:
Ik ben het net even doorgelopen maar het ziet er vrij netjes uit. Natuurlijk heeft de één betere ervaringen als de ander (ik geloof niet dat er winkels zijn die expres al hun klanten ontevreden maken) maar ik zie niemand structureel de boel omhooghalen.
Dat is omdat door A. Tieleman de boel al een keer getrashed was en de slechtste reacties op aanvraag van EuroPC waren weggehaald. Daarbij zijn de flames van de EuroPC werknemers ook weggehaald maar hun goede beoordelingen waarmee ze score omhoog hadden gehaald blijven staan.
Misschien vat ik mijn problemen met EuroPC ook te persoonlijk op en zie ik het teveel als een persoonlijke vendetta

Denk maar dat ik ermee stop en die prijswatch laat voor wat het is...........
Kijk alleen nog maar voor prijzen en niet meer beoordelingen. Lijkt me het verstandigst....

Verwijderd

Topicstarter
Kijk nog eens hoe er gereageerd wordt op slechte commentaren. Alleen door padje, Computernerd en marcus999. Dit moet toch al genoeg reden zijn om te twijfelen bij deze shopsurvey.

Of heb ik het weer mis ??

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

Kom, laat ik nog eens roepen in de woestijn:

Verbied in godsnaam shopowners en werknemers van de shop te posten in de shopsurvey. Doen ze het wel zet de shop in de strafbank voor een maand: duim omlaag en een enorme waarschuwing. Dit is wat de meeste profi surveys doen.

Geen icq-email achtige berichten in de survey.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Op zondag 05 augustus 2001 10:09 schreef pven het volgende:

[..]

Met EuroPC heb ik de ervaring dat de communicatie via de email zeer vriendelijk is, maar als er 'boter bij de vis' moet komen, laten ze het nogal eens af weten. Jouw reactie hier (uitgebreide email met reactie van EuroPC) is een reactie die (bijna) iedereen zou geven nadat ze via de mail hebben gecommuniceerd met EuroPC. Samenvattend: theoretisch lijken ze een prima shop, maar praktisch laten ze het nogal eens afweten.
Die ervaring heb ik nou ook ... ze beweerden toen steeds dat ze mijn geld niet hadden, toen heb ik mijn afschrift ingescand en gemaild, en kreeg daarna een duurder mobo thuis omdat ze die andere niet meer hadden.

Ik heb eens gelezen dat EuroPC bestaat uit 1 of 2 gozerts van een jaar of 14, iemand die dit kan bevestigen ofzo :?
Het handschrift op de post zag er in elk geval uit als van iemand uit de 1e klas van de basisschool :+

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 09:24 schreef Mark Timmer het volgende:
Ik heb een aantal reacties op verzoek van EuroPC weggehaald. In een net mailtje bracht een werknemer mij op de hoogte van dat een aantal reacties onjuist waren. Zo zou een Epson scanner samen met 256MB DDR geheugen besteld zijn, terwijl dit volgens de administratie van EuroPC nooit gebeurd was. Ook een mailtje naar de betreffende persoon werd niet beantwoord, aldus de computerzaak.

Aangezien wij niet de tijd hebben om alles grondig uit te zoeken, ben ik maar op m'n gevoel afgegaan. In dit geval was dat dat EuroPC gelijk had. Excuses als ik hiermee de verkeerde beslissing heb gemaakt, maar zelf denk ik nog steeds dat dat niet zo is.

Op dit moment zie ik weer twee reacties staan, een positieve en een negatieve. Ik zie er geen reden voor om die weg te halen.

Hopelijk kan iedereen het eens zijn met de beslissingen. Zo niet, dan sta ik open voor argumenten.
Er klopt wel meer niet volgens de administratie van EuroOplichters! Wij hadden 11 keer 256MB besteld, 4 weken geleden overgemaakt, en na 3 weken durfden ze nog te zeggen dat volgens de administratie het geld niet binnen was, of het over konden maken. Na nog een week wachten en een boos telefoontje, en een fax met een kopie van het afschrift, werd 's avonds spontaan het geld retour van EuroPC teruggestort. Vreeeeeeemd! Dus begin ajb niet over de administratie van EuroPC, want ze flessen de zaak daaro. Volgens mij hebben ze gewoon een hele slechte voorraad!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
O ja het zal wel leuk zijn als je zelf op de hoogte wordt gesteld van zo'n topic.
Ten 1e werk ik niet bij Europc.nl
Ten 2e woon ik in Woerden en niet in Breda.
Ten 3e Heb ik geen aandelen in Europc.nl of ben ik gelink aan europc.nl
Ten 4e Omdat ik uit eigen ervaring weet dat er dus mensen niet eerlijk zijn in de shopsurvey,eerste wat ik daar gepost hebt zijn eerlijke berichten.

"Het lijkt wel alsof het van voren af aan weer opnieuw begint bij EuroPC.
Eerst alleen maar slecht survey's over EuroPC, toen kwamen : Padje & ComputerNerd met prima reviews en die begonnen daarna te reageren op slechte survey's van andere mensen."

Ja ja MichelK, misschien ooit van goedkoop gehoord veel mensen bestellen dingen waar het het goedkoopst is toch?
Als je net begint met een bedrijf kan je op eens niet meer aan, en ga je uit breiden, en als dan de service beter wordt zoals ik heb ervaren. kan ik toch terug komen op mijn surveys want dan heb ik toch een goede ervaring er mee toch.

Of mag je maar 1 keer posten daarin ???

Laat gewoon T.net volgende keer een bij iedere hardware leverancier die slecht is beoordeeld in de survey zelf op onderzoek uitgaan.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Laten we het als volgt afspreken voor de shop survey
Laten we de bestel nummers er bij plaatsen.
Zo kan europc een klacht in dienen in dien het dus niet klopt... en dat deze user dan een waarschuwing krijgt.

Lijkt mij de eerlijkste oplossing voordat probleem,
mocht europc dan zeggen dat het dus niet in besteld is bij hun dat dan de tegen partij kan mailen naar een modje met de factuur :)
Pagina: 1