Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:59
Ik heb aan beide zijdes van mijn monitor twee speakers staan, meestal als onderdeel van een 2.1 setje.
Er loopt altijd een kabel tussen de main speaker (rechts) of de subwoofer, en de "passieve" speaker (links).

Deze kabel trek ik regelmatig onderuit als ik languit ga zitten met mijn voeten op een voetenbankje. Hierdoor is al menig (linker) speaker gesneuveld. Momenteel heb ik een nog geen jaar oude Z625 set, en die is weer het haasje :(

Wat ik zoek is dus niet zozeer een bluetooth/wifi speakerset, het enige dat ik nodig heb is een draadloze verbinding tussen de linker speaker en de rechter speaker dan wel de subwoofer.

Ik heb echt lang gezocht, maar ben (nog) niet zoiets tegengekomen.

Weet een van jullie of zoiets bestaat? Of is er misschien een andere oplossing voor mijn probleem?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:30
Leviathan schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 04:01:
Of is er misschien een andere oplossing voor mijn probleem?

Bij voorbaat dank!
Eh, de kabel niet laten bungelen maar met beugeltjes/plakband/wat dan ook aan je bureau fixeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Leviathan schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 04:01:

Weet een van jullie of zoiets bestaat? Of is er misschien een andere oplossing voor mijn probleem?
Een speaker heeft energie nodig om geluid weer te geven en er zal dus altijd minimaal 1 kabel naartoe moeten gaan (electra of een versterkt speakersignaal). Elke speaker heeft dan ook een versterker nodig.

Voor niet versterkte (lijn)signalen zijn wel transmtters te koop, maar dan heb je het over 100-200 euro. Ik ga met mijn bovenbuurman mee. Klem die kabeltjes gewoon netjes vast zodat je er niet tegenaan trapt.

[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 08-02-2020 07:53 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:26
Breng eens een bezoekje aan de IKEA. Je kan een kabelgoot aan je tafel schroeven en daar je kabels in leggen of je kabeltjes door een flexibele kabelbuis laten lopen die je met klemmetjes aan je bureau vast maakt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Huh?

Gewoon die kabel ergens wegwerken? Of gewoon niet zo lomp zijn met je voeten >:)

Ik zie niet echt een probleem...

Mijn muziekcollectie op Discogs