Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik overweeg om de Sony WFSP700NB aan te schaffen.
Ik luister niet heel veel naar muziek( dus doe ik niet moeilijk over de kwaliteit) en ik zal het ook vaak gebruiken om video’s te bekijken.
Een andere reden waarom ik deze wil kopen is door de noise cancelling functie. Alhoewel ik niet echt weet of het van pas gaat komen in mijn geval: ik wil het namelijk gebruiken tijdens het studeren, om het geluid van de omgeving te onderdrukken (broertjes die praten enzovoort).

Is dit dan de beste aankoop die ik kan maken?
En ik heb gezien dat de ti-84shop het verkoopt voor €99,99? Raden jullie mij aan om het van daar te kopen?
Voor andere voorstellen is mijn maximale budget €150.

Bedankt!

Alle reacties

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:56:

ik wil het namelijk gebruiken tijdens het studeren, om het geluid van de omgeving te onderdrukken (broertjes die praten enzovoort).
Ik moet je teleurstellen. Denk niet dat je die broertjes dan niet meer hoort want noise cancelling werkt niet goed met stemmen. Het werkt vooral goed met monotone geluiden. Het is ideaal in de trein, als je de trein niet meer wilt horen, maar de stemmen om je heen hoor je nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
downtime schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:00:
[...]

Ik moet je teleurstellen. Denk niet dat je die broertjes dan niet meer hoort want noise cancelling werkt niet goed met stemmen. Het werkt vooral goed met monotone geluiden. Het is ideaal in de trein, als je de trein niet meer wilt horen, maar de stemmen om je heen hoor je nog steeds.
Bedankt voor uw reactie.

-Dus ik moet niet op zoek gaan naar earbuds met noice cancelling? Zijn dan de AirPods de beste keuze? Ik lees namelijk in veel reviews dat bij andere earbuds er vaak problemen zijn met synchronisatie en aangezien ik vaak video’s ga bekijken... AirPods bieden blijkbaar ook een zeer goede geluidskwaliteit.

-Bestaat er misschien iets anders dat ik kan kopen om “broertjesgeluid” te onderdrukken? Een device ofzo die omgevingsgeluid heel sterk onderdrukt?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:54

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons. Ik verhuis het topic de goede kant even op, CEA > AAT.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:15:
[...]

Bedankt voor uw reactie.

-Dus ik moet niet op zoek gaan naar earbuds met noice cancelling? Zijn dan de AirPods de beste keuze? Ik lees namelijk in veel reviews dat bij andere earbuds er vaak problemen zijn met synchronisatie en aangezien ik vaak video’s ga bekijken... AirPods bieden blijkbaar ook een zeer goede geluidskwaliteit.

-Bestaat er misschien iets anders dat ik kan kopen om “broertjesgeluid” te onderdrukken? Een device ofzo die omgevingsgeluid heel sterk onderdrukt?
Ik heb AirPods en heb de Bose QF35. Ik merk niets van een delay bij het kijken van video’s.

Het klopt dat noise cancellation dingen met name monotoon geluid filteren. Maar bijvoorbeeld m’n QF35 dempen stemmen ook echt wel. Airpods dempen de omgeving helemaal niets.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
kamerplant schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 09:16:
[...]

Ik heb AirPods en heb de Bose QF35. Ik merk niets van een delay bij het kijken van video’s.

Het klopt dat noise cancellation dingen met name monotoon geluid filteren. Maar bijvoorbeeld m’n QF35 dempen stemmen ook echt wel. Airpods dempen de omgeving helemaal niets.
Bedankt! Maar bent u zeker dat u uw merk correct opgeschreven heeft? Ik vind niks op Google met ‘Bose QF35’?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 11:19:
[...]

Bedankt! Maar bent u zeker dat u uw merk correct opgeschreven heeft? Ik vind niks op Google met ‘Bose QF35’?
pricewatch: Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Cunning linguist.

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-11 13:02
Verwijderd schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 12:04:
[...]

Maar ik ben op zoek naar airbuds :(
Hij geeft toch ook alleen maar aan dat noise cancelling niet werkt voor stemmen en dat er geen delay is.. Noise cancelling voor stemgeluiden ga je niet kunnen vinden, dan kun je beter gewoon oordopjes gebruiken zodat je helemaal geen geluid hoort, óf ergens anders gaan zitten. Ik heb zelf earbuds uit China van 2-3 tientjes en die hebben allemaal geen last van delays met video's kijken, dus denk dat je je daar niet echt druk om hoeft te maken.

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:22
Goede IEM's zorgen voor heel veel passieve demping zodat je geen actieve demping nodig hebt. Zorg dat je een setje koop dat je oren goed afsluit en niet te veel vertraging heeft. Dat zou niet moeilijk te vinden moeten zijn en ook niet zo duur.
Pagina: 1