Iframe naar fullscreen

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-11-2020
Ondanks dat iframe misschien niet de beste manier zijn vroeg ik me af of dit mogelijk is. Op een website opent een filmpje in een iframe van, 640x480 pixel bijvoorbeeld. Er is dan een knop die maakt dit "full screen" waardoor iframe nu opent op je hele scherm (als een soort pop up over de rest van de site, natuurlijk geen echte full screen want dat moet met F11). Het belangrijkste is hierbij ook dat het filmpje niet opnieuw opstart maar gewoon doorspeelt waar het gebleven was. Is dit mogelijk?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 08:45
Eh, ja.

Is je vraag zo afdoende beantwoord? Zo niet dan zul je toch wat specifieker moeten zijn waar je precies tegenaan loopt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wanneer je een nieuw topic maakt staat er:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Je laat dat laatste voor 't gemak maar even achterwege en dan krijg je dus, zoals @mcDavid al aangeeft, dat niemand weet wat je nou precies wil weten. Ik wil je dan ook vriendelijk verzoeken onze Quickstart eens door te nemen en dan een nieuw topic te openen waarbij je deze quickstart hanteert en dan komt 't vast helemaal goed :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.