Draadloze subwoofer bekabeld maken.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1337246

Topicstarter
Mijn vraag, hoi ik ben nieuw bij tweakers en op dit forum dus ik ga maar gelijk m’n vraag stellen:
Ik heb een Sony soundbar htct390 maar die gebruik ik niet meer omdat ik sindskort een andere set heb, namelijk een versterker (harman kardon)en een woofer(Jbl230), nu is de jbl230 woofer stuk gegaan en heb ik geen actieve woofer, de woofer van de Sony soundbar is wel een actieve woofer alleen dat is een draadloze woofer die dus verbinding maakt met de soundbar, is het op 1 of andere manier mogelijk om dus die woofer alsnog bekabeld te maken zodat ik hem gewoon met subwoofer kabel aan kan sluiten op m’n versterker?
Het enige wat er aan uit / ingangen op die Sony woofer zit , zijn 4 puntjes naast elkaar en verder niks,
Ik denk dat ik het antwoord al weet maar sta altijd open voor suggesties.

Opties:
nieuwe actieve woofer kopen
Jbl230 woofer laten repareren
Knutselen aan een Sony woofer 😅
Mvg
Robin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:57

BCC

Gewoon loshalen, het versterkertje vinden en de kabels losmaken?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1337246

Topicstarter
Oké dus het is theoretisch wel mogelijk om er wat mee te doen ? Ik zal hem morgen wel eens open maken en kijken hoe het in elkaar zit.

Heb hem open gemaakt en ik ga wel opzoek naar een andere woofer .

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 1337246 op 08-02-2020 13:34 ]