Toon posts:

Vreemde lui, die aliens

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op TV zie je vaak van die reportages over mensen die zijn ontvoerd door Aliens :+ (looks pretty alien to me), ze komen terug met metaal in hun lichaam e.d. en weten zo goed als niets meer van de ontvoering af.. nu is dit al zo vaak gebeurd, dat je haast zou moeten gaan geloven dat er toch iets aparts is gebeurt.

Maar er zijn ook verhalen van media, die een verhaal hebben verzonnen over een UFO die hem zou hebben opgestraald e.d.

opinions!! (dit past toch wel een beetje bij wetenschap trouwens???)

/typo :)

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

En blijkbaar slechte wetenschappers die aliens. Als ze nu NOG niet weten wat ze willen weten.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Mensen geloven al duizenden jaren dat ze 's nachts in hun bed door vreemde wezens verkracht en ontvoerd worden. Voor de aliens populair werden, was er eeuwen lang sprake van Incubi en Succubi, mannelijke en vrouwelijke versies van vliegende demonen die je 's nachts verkrachtten en je "ziel meenamen op een reis". Psychologen schijnen te denken dat het met onbewuste seksuele verlangens te maken heeft ;)

Verwijderd

Topicstarter
maarumm... zoals dat maffe metaal dat ze opeens in hun lichaam hebben (vaak niet groter dan een klein kogeltje) hoe wordt dat dan verklaart?? beetje vreemd..

enuhh.. ik geloof nog liever dat aliens bestaan dan luisteren naar die maffe psychologen.. (mocht er hier ergens een psycholoog tussen zitten.. niet vijandelijk bedoeld... ;)

Verwijderd

Mja, dat wordt speculeren. Ook in de middeleeuwen konden slachtoffers van de incubus en succubus "bewijzen" dat het echt was. Ze claimden ook vreemde voorwerpen in hun lichaam en sporen van geweld op hun lichaam. Leuk aspect hierbij is dat in de middeleeuwen de claims van in het lichaam gevonden voorwerpen meestal gingen over voorwerpen die met godsdienst te maken hadden, terwijl nu technische voorwerpen geclaimd worden. Komt leuk overeen met de verschuiving van godsdienst naar wetenschap in de laatste eeuwen. Laten we het erop houden dat mensen soms rare dingen doen (ook in hun slaap). :)

Verwijderd

qua ontvoeringen en onderzoekingen verschillen ze in gedrag niet zoveel van mensen...

hoeveel andere 'lagere levensvormen' hebben wij niet verdoofd, meegenomen voor onderzoek, geimplanteerd met chips en halsbanden met zenders omgedaan ?

de media belicht voornamelijk de negatieve kanten van zo'n 'close encounter'
en hoewel de eerste momenten zeker minder leuk zijn.. , je word immers meegenomen en kan je niet eens verzetten , blijkt dat als men dieper ingaat op de ontmoeting ze ook gewoon converseren en ze dingen laten zien..
en het dus een veel minder ernstige ervaring word

maar bij sommige mensen is het soms noodzaak om ze verdoofd te houden..

een leeuw laat je ook niet zomaar zonder verdoving los en zeker niet als hij angstig is

incubus en succubus ervaringen zijn niet te vergelijken met alien encounters..

een geest die je in je bed een beurt geeft is heel wat anders dan meegenomen worden naar een ufo en medisch onderzocht worden

verder ben ik het wel met mietje eens dat mensen zich makkelijk zelf verwonden in hun slaap ( ben d'r zelf ook wel goed in :P )
maar sommige verwondingen zijn te apart voor een 'slaapstuip'

Verwijderd

Dat hier een serieus thread over begonnen wordt. :)

Men kan nog niet bewijzen dat er aliens werkelijk op deze aardbol zijn gekomen.. Tot nu toe allemaal verhalen en vage frutsels om het te ondersteunen.

Ik vind het wel vaag dat het vrijwel altijd in Amerika plaatsvindt.

Verwijderd

dat is omdat we voornamelijk nieuws uit VS krijgen en engels kunnen lezen ..

het komt ook in rusland, china, thailand, iran, etc.. voor

maarja we spreken die talen niet zo goed en hun spreken niet zo goed engels of nederlands

daarom weten we van hun niet zo veel, maar het gebeurt daar ook hoor

Verwijderd

Topicstarter
mja.. ik zit op werk, ben melig en heb geen flikker te doen.. dan komen ook dit soort threads naar boven.. :)

ook es leuk voor de afwisseling toch.. *D

marumm.. door de jaren heen zou je toch bijna zeggen dat het steeds meer begint te lijken alsof overheidsinstanties bezig zijn met die zooi..

De verminkte koeien zaak bijvoorbeeld..

Rosswell met die prachtige opnames van een authopsie op een alien.. (achteraf vastgesteld dat het nep was omdat de camerastandpunten niet een kloppend beeld zouden geven over de bezigheden, steeds als er wat interesants gebeurde sprong de "docter" weer voor het beeld, enzenz..)

maarja 't houdt de mens denkende..

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:23

koboy

Heb een idee voor een icon

Op vrijdag 03 augustus 2001 15:44 schreef Flamez het volgende:
dat is omdat we voornamelijk nieuws uit VS krijgen en engels kunnen lezen ..

het komt ook in rusland, china, thailand, iran, etc.. voor

maarja we spreken die talen niet zo goed en hun spreken niet zo goed engels of nederlands

daarom weten we van hun niet zo veel, maar het gebeurt daar ook hoor
Het gebeurt ook in nederland hoor! Laatst was er toch een UFO sighting bij wormerveer? Hebben ze daar nog iemand gegrepen?

Daarbij, ik kan best begrijpen dat ze nederland met rust laten. Wat bestuderen wij nou het meest aan dieren? Juist, emoties en verplaatsing. Nederlanders tonen weinig emotie (is er calvinistisch uitgeramd), en we gaan op vakantie naar de veluwe >:)

(sorry, ook ik verveel me op mijn werk)

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 16:19 schreef koboy het volgende:
Het gebeurt ook in nederland hoor! Laatst was er toch een UFO sighting bij wormerveer? Hebben ze daar nog iemand gegrepen?
wie weet .. als ze daar de hele avond hebben gehangen hebben ze tijd genoeg gehad..

probleem is alleen dat we daar met geluk pas achterkomen over een paar jaar als de persoon die gegrepen is naar een psychiater gaat en zich laat hypnotiseren om te achterhalen wat er met hem gebeurd is op die dag waarvan hij zich niks meer kan herinneren..

ondertussen weet niemand meer iets over die ufo bij wormerveer en word die persoon voor gek verklaard..

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 15:31 schreef Flamez het volgende:
incubus en succubus ervaringen zijn niet te vergelijken met alien encounters..

een geest die je in je bed een beurt geeft is heel wat anders dan meegenomen worden naar een ufo en medisch onderzocht worden
Ik geef nu net enkele paralellen aan tussen die ervaringen en "alien abductions". Die "geesten" gaven je niet alleen een beurt, ze deden allerlei dingen met je die God verboden had. Daarnaast claimen ook veel moderne "ontvoerden" dat aliens "onnatuurlijke" op voortplanting gerichte handelingen met hen verrichten en zelfs foetussen implanteren/aborteren enz.

Verwijderd

Zelf heb ik wel eens een UFO gezien maar ben (gelukkig) niet ontvoerd :)

Heeft 1 van jullie daar ervaringen mee ?

Of is het altijd "de andere" die dat gebeurt ?

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:28

Elvhenk

Madam Mikmak

Mooie handel, die alien abductions:
http://www.weeklyworldnews.com/features/aliens_story.cfm?instanceid=13793

Heb je geen alien abduction herinnering, koop er dan één!

>:) >:) >:)

Verwijderd

Het is erg moeilijk om te geloven dat er iets van waar is als je alleen af moet gaan op wat je aan verhalen hoort. Zeker nu is er erg veel onzin en nep over alien abductions te vinden, waardoor een eventuele echt abduction wel heel gemakkelijk als nep aangezien wordt.

Een prachtig voorbeeld blijf ik de graancirkelexpert een aantal jaar geleden terug in Noorwegen vinden.

Er was daar net een graancirkel gevonden, en die gast maar beweren aan de hand van foto's van andere, al dan niet "echte" cirkels dat deze toch zeker echt was. Op de landelijke tv, in een 2vandaag achtig programma.

Stond daar toch enkele dagen later een jongen met z'n plank aan de voet op de voorpagina |:( :o

Het is wel geen ontvoering, maar rond alles met aliens wordt op zo'n manier een enorme scepsis gezaaid.
Pagina: 1