Toon posts:

Gaat deze upgrade samen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
[i]Ik ben van plan een AMD ryzen 5 3600 te halen. Als videokaart zat ik te denken aan een MSI geforce RTX 2060 super gaming te denken. Daarnaast wil ik ook mijn moederbord upgraden door een MSI B450 tomahawk MAX en mijn voeding met een Gigabyte GP-G750H 750W PSU. Ik wil hiermee fortnite gemiddeld op 144fps kunnen spelen (1080). Nu vroeg ik mij of deze componenten elkaar wel ondersteunen?

als ik het goed heb ondersteunt dat moederbord de videokaart niet, right?
is de Asus PRIME X470-Pro dan een goede vervanger?

Groetjes, Dave

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2020 17:12 ]

Alle reacties

• VoedoeAndVodka
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-01 12:36
Werkt zonder problemen met de Tomahawk MAX, echter heb je voor de prijs van die RTX 2060 Super wel al een snellere 5700 XT

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Waarom denk je dat je moederbord en grafische kaart niet samen gaan? De GPU heeft een PCI-e 3.0 aansluiting en je moederbord ook. Dus dat is geen enkel probleem :) CPU en moederbord gaan ook prima. Ik zou persoonlijk wel een andere voeding nemen, 750W heb je niet nodig. Kijk bijvoorbeeld eens naar de pricewatch: Corsair RM550x (2018) Zwart

Verwijderd

Topicstarter
De reden dat ik een 750w voeding heb gekozen is omdat ik dan later ook wat heb aan me voeding als ik bijvoorbeeld voor nog een upgrade zou gaan. of is dit een hele rare gedachte?@n9iels

Verwijderd

Topicstarter
en @VoedoeAndVodka allereerst bedankt voor je reactie! ik krijg echter heel veel verschillende meningen wat betreft de 2060super en indd een 5700xt. heb een aantal benchmarks bekeken en daar kwam de 2060super beter uit de bus. Dan heb ik het wel specifiek over de game fortnite.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd Niks mis met deze voeding. 750w is wel veel ,maar de voeding kost ook maar 65,- en is semi-mod.
pricewatch: Cooler Master V550 Gold is ook een optie voor 71,-

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
@Hackus aha dat was me even ontgaan. dan vind ik inderdaad jouw voorstel een goede keuze. 550w is voorlopig toch wel genoeg :P

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:54

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Hey @Verwijderd ik zie dat je nieuw bent, ten eerste welkom!

Maar ik zie ook dat je post niet voldoet aan onze basis eisen, zodoende pas het even aan en dan hoor je niks meer van mij.

Je kan het beleid hier vinden; CAA beleid en dan specifiek;
Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen we uiteraard wel een goede aftrap van je... De minimumeisen die we aan je topic stellen:
1. Een duidelijke titel, waarin je het soort component aangeeft
2. Antwoord in je openingspost op de volgende vragen:

Wat wil je bereiken?
Wat mag het gaan kosten?
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.

3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Ik sluit dan dus ook het topic, je kan me een DM sturen als je het hebt aangepast.

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Pagina: 1