RTX 2070 Super Gaming X vs Gaming X Trio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDB21
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 17-06 23:12
Heb net de beslissing gemaakt voor een RTX 2070 Super te gaan, maar nu zit ik met een vraag.
Ik ben aan het kiezen tussen de MSI Gaming X en de Gaming X Trio.
Nu heb ik een fractal design Meshify C (net nieuw gekocht), en de Gaming X Trio is te groot om deze te steken, en dan nog 2e frontfan te zetten. Dus dan zou ik met maar 1 front fan zitten, en dat is de boveste.
Natuurlijk als ik de Gaming X pak, kan ik wel alle fans zetten. Zou dit uitmaken die ene fan?

Of is het verschil met de gaming x kwa geluid van de fans, en temperatuur helemaal niet groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightRaven88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10 13:36
Ik zou voor de Gaming X gaan.
De extra fan zorgt voor een betere airflow en betere temperaturen in de kast.
Het verschil tussen de twee versies van MSI is te verwaarlozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDB21
NightRaven88 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:17:
Ik zou voor de Gaming X gaan.
De extra fan zorgt voor een betere airflow en betere temperaturen in de kast.
Het verschil tussen de twee versies van MSI is te verwaarlozen.
Dus het gaat geen verschil in prestaties leveren ofzo?
Het is dus niet dat als ik de Gaming X trio pak, en dus geen 2e intake fan kan zetten, ik een gpu ga hebben die 5-10 graden koeler is.
Of ligt het zowat gelyk met elkaar, doordat ik met de Gaming X wel een 2e fan kan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightRaven88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-10 13:36
DylanDB21 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:18:
[...]

Dus het gaat geen verschil in prestaties leveren ofzo?
Het is dus niet dat als ik de Gaming X trio pak, en dus geen 2e intake fan kan zetten, ik een gpu ga hebben die 5-10 graden koeler is.
Of ligt het zowat gelyk met elkaar, doordat ik met de Gaming X wel een 2e fan kan plaatsen?
Ik heb de kaarten niet vergeleken, dit is mijn visie op wat ik zou doen.
Alle verschillen onderling zullen te verwaarlozen zijn.
Ga jij in ieder geval niet merken met het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Reviews opzoeken. ;)
Dan krijg je te zien dat de Gaming X net iets minder goed is dan de Trio. Het is alleen nog steeds een uitstekende videokaart, een van de beste die er te krijgen is. :)
https://www.techpowerup.c...2070-super-gaming-x-trio/
https://www.techpowerup.c...70-super-gaming-x/31.html

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDB21
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:35:
Reviews opzoeken. ;)
Dan krijg je te zien dat de Gaming X net iets minder goed is dan de Trio. Het is alleen nog steeds een uitstekende videokaart, een van de beste die er te krijgen is. :)
https://www.techpowerup.c...2070-super-gaming-x-trio/
https://www.techpowerup.c...70-super-gaming-x/31.html
Die 30MHz en die extra (als je het al extra kan noemen, want met de gaming x kan ik wel een 120mm fan voor intake zetten), ga ik die voelen? of niet echt? Of is het helemaal mogelijk dat ik de gaming x trio in een meshify c zet zonder al te hoge temps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DylanDB21 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:47:
[...]

Die 30MHz en die extra (als je het al extra kan noemen, want met de gaming x kan ik wel een 120mm fan voor intake zetten), ga ik die voelen? of niet echt? Of is het helemaal mogelijk dat ik de gaming x trio in een meshify c zet zonder al te hoge temps?
30MHz zal in de meeste games niet eens een frame opleveren. Ik ga voorzichtig inzetten op een nee.
Komt nog eens bij dat tegenwoordig elke individuele GPU iets hoger of lager kan boosten. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@DylanDB21 Gaming X kopen en twee frontfans, intake. Trio kun je ook nemen en oa top intake maken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDB21
Hackus schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:53:
@DylanDB21 Gaming X kopen en twee frontfans, intake. Trio kun je ook nemen en oa top intake maken
Heeft dat effect op temps, die top intake? Dan zou ik inderdaad 2 x 140mm als intake kunnen zetten, en op front pannel 1 x 120mm intake? Zou dat de kaart genoeg koelen? Of stroomt er dan niet genoeg frisse lucht op de gpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Neem gewoon de X. de onderste FAN front is echt wel fijn(heb RTX2080Trio gehad in deze kast met i7-8086K 5GHz)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:54

InFamous

excommunicado

Ik heb recent de Gaming X gehaald en zelfs met de ventilator op 100% is deze nauwelijks hoorbaar.

Bij mij zit de kaart in een Fractal Design Focus G die in een kast staat en daarbij blijven de temperaturen na een uur of 2 gamen nog onder de 60 graden.

[ Voor 18% gewijzigd door InFamous op 07-02-2020 17:19 ]

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DylanDB21
InFamous schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 17:19:
Ik heb recent de Gaming X gehaald en zelfs met de ventilator op 100% is deze nauwelijks hoorbaar.

Bij mij zit de kaart in een Fractal Design Focus G die in een kast staat en daarbij blijven de temperaturen na een uur of 2 gamen nog onder de 60 graden.
Oke perfect dan ^^
Pagina: 1