Verwijderd
Je kan ze gebruiken maar omdat je software compressie gebruikt heb je op niet-al-te-snelle computers al snel lost frames. Ook is de audio-/video-synchronisatie van die software minder goed omdat dat ook in software wordt gedaan.
DC10+ heeft hardware compressie/-synchronizatie en de betrouwbaarheid daarvan is ietsje beter en dus is de gecapturede video vaak beter van kwaliteit (ook qua audio/video sync).
/me <-- groot DC10+ fan
DC10+ heeft hardware compressie/-synchronizatie en de betrouwbaarheid daarvan is ietsje beter en dus is de gecapturede video vaak beter van kwaliteit (ook qua audio/video sync).
/me <-- groot DC10+ fan
edit:
Natuurlijk gaat video-editing video-display sowieso in software dus als het puur mo de editing gaat dan maakt het niet zoveel uit. Die hardware-compressiekaartjes maken alleen verschil qua capture/playback
Natuurlijk gaat video-editing video-display sowieso in software dus als het puur mo de editing gaat dan maakt het niet zoveel uit. Die hardware-compressiekaartjes maken alleen verschil qua capture/playback
Aha. Ik heb dus een dual celly 550 machine draained onder win2k, als het goed is zou dit toch snel genoeg moeten zijn? (192 MB RAM). Of zijn hier ook andere factoren van belang als harde schijf snelheid en bussnelheid?