streamen naar bluetooth box telefoon gaat

Pagina: 1
Acties:
  • 934 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojano
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 05-12-2024
Hallo,

Deze vraag is vast eerder gesteld maar ik kon hem niet vinden :-)

Als ik spotify via bluetooth, met mijn telefoon, stream naar een bluetooth box, en de telefoon gaat hoor ik het telefoongesprek ook via de bluetooth box. Erg vervelend als je met meerdere mensen zit te luisteren.

Kan dit ook anders?

groetjes Mojano

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tijdens het gesprek kan je via het luidspreker icoontje de output switchen van bluetooth naar telefoon toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-05 09:42
Om wat voor een telefoon gaat het?

Op een Android telefoon kan je in ieder geval instellen wat je via bluetooth wil verzenden met een specifiek verbonden apparaat... je hebt drie opties die je aan of uit kan zetten: oproepen, media & contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij bluetooth > gekoppelde apparaten en dan settings kan je inderdaad Oproepaudio uitzetten voor de bluetooth speaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:58

FeaR

In GoT we trust

@Mojano Voor het vervolg:
De template die naar voren komt is er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Nu missen we informatie om tot een concreet antwoord te geven. Denk aan welk merk en type telefoon je hebt. Ook verwachten we op GoT enige vorm van eigen inzet en deze mis ik nu ook.

Dit topic niet thuis in Audio en HiFi aangezien het niet om Spotify gaat maar om een instelling in de mobiele telefoon. Alleen doordat er niet aan is gegeven welke telefoon is het niet duidelijk of dit topic naar Tablets en Telefoons of naar iPhones & iPads moet. Ik stel dan ook voor dat je het topic in het juiste subforum opnieuw opent en dan wel gebruik maakt van de template.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.