Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeJebus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 14:43
Vanwege een aanbieding die ik krijg van Epson (via corporate) kan ik de EH-TW7000 (3LCD) op de kop tikken voor 792,50 euro.

Mijn vraag is dan vervolgens of deze projector een goede koop zou zijn tegenover andere UHD-projectoren zoals de UHD60 / UHD40 (dlp) of de ViewSonic PX747-4K?

Ik heb geen speakers nodig (geluid gaat via mijn Onkyo Receiver).

Wat zijn jullie ervaringen?

Alvast bedankt voor jullie input!

Maarten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:43

Major_ton

Shoot!

Ik denk dat je (voor dat geld) heel blij gaat worden van de TW-7000. Het is een prachtige beamer voor alle situaties, behalve in een batcave. Dan heb je liever een Sony of JVC variant, maar die kosten ook veel meer. De genoemde '4K' modellen hebben hetzelfde probleem.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeJebus
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-01 14:43
Bedankt voor je antwoord Major_ton!

De kamer in kwestie waar er geprojecteerd wordt is een gewone woonkamer met vaak wat omgevingslicht. Ik heb een gewoon wit projectiescherm (van Nobo) dat ik naar beneden trek wanneer we de thuisbioscoop gebruiken. Ik denk dat dit momenteel goed genoeg is maar ben al eens aan het zien om er een ALR-scherm over te hangen. Dat kost natuurlijk ook weer een bom geld...