Toon posts:

Half Life Level edit vraagje ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik zo'n itchysaurus (zwemmend allien geval) in een level als ik de entety(of zo) tool gebruik en dan itchysaurus erin doe in een bak met water. start het level en dan zie ik em niet ! het water zie ik wel nou ja de golven ervan maar geen beest.
iemand een idee ??

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

misschien dom hoor
maar ik maak maps voor TFC
en daar moet ik bij sommige dingen (health kit) gewoon 1 grid boven het opvlakt maken. want die zakt dan toch naar de grond
misschien moet je dat beest 1 grid boven het water maken.

(ik neem wel aan dat het om single player HL gaat)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Is dat editen met die worldcraft nou te doen? heb het 1x gezien en het leek me best moeilijk.. Ik wil het wel een keer graag kunnen, lijkt me ontzettend leuk wat levels te maken (multiplayer en singleplayer en cooperative). Heb indertijd allemaal doom levels gemaakt en alle andere games met diezelfde soort engine (heretic, hexen, etc.)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 10:46 schreef aXe het volgende:
Is dat editen met die worldcraft nou te doen? heb het 1x gezien en het leek me best moeilijk.. Ik wil het wel een keer graag kunnen, lijkt me ontzettend leuk wat levels te maken (multiplayer en singleplayer en cooperative). Heb indertijd allemaal doom levels gemaakt en alle andere games met diezelfde soort engine (heretic, hexen, etc.)
mijn ervaring met worldcraft is niet echt positief, het crashde constant (maar dat was 2.0) ik gebruik nu quark wat best makkelijk werkt: www.planetquake.com/quark
je kun er ook quake, quake II, quake III, hexen II, star trek EF en kingpin levels mee maken...