Geheugen of opslag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Fluppe
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-02 21:03
nieuws: 'Xbox Series X heeft poort om geheugen uit te breiden met CFexpress-k...

@Koekiemonsterr

Beste Joris,

De titel van dit artikel geeft aan dat je het geheugen van de Xbox Series X zou kunnen uitbreiden. Hardwarematig denk ik dan meteen aan RAM geheugen. De inhoud van het artikel lijkt dan weer puur om opslag te gaan. Naar mijn mening is dit wel een aanpassing waard.

Ik weet overigens niet hoe het zit met de huidige Xbox One, maar op de niet Pro varianten van de PS4 is de interne opslag aangesloten via een SATA2 bus. Je kan de opslag uitbreiden met een externe harde schijf via USB3.0, wat deze externe opslag juist potentieel veel sneller maakt. Voor degene die het geld kunnen missen loont het de moeite om een 1TB of meer SSD in een enclosure te steken en deze via USB 3.0 aan te sluiten. In games als GTA V kunnen de laadtijden zo ongeveer halveren.

Groetjes,

Philip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Beste Philip,

Vooruit, ik heb 'opslag' nu ook aan de kop toegevoegd :) Ik maak direct de link met CFexpress en dus de conclusie dat het wel om opslag moet gaan. Het stond verder ook al in de lead en het stuk zelf, maar deze toevoeging pastte nog net in de kop, bij deze.