Gamecube wavebird controller

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-07 17:13
Aangezien Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen topic niet meer bestaat, dan een eigen topic.

Heeft de gamecube wavebird controller bepaalde nadelen?
Het is een veel duurdere controller dan de standaard.
Uiteraard erg fijn als je zonder kabel kan spelen..

Is het de moeite waard om aan te schaffen als je een gamecube hebt?

Kan me wellicht voorstellen dat het een bulky controller is en daardoor misschien niet fijn speelt.
En dat de accu snel leeg is.

Vraag me af of het dus echt de moeite waard is.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Beste antwoord (via Robin4 op 08-02-2020 00:13)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 07:36
Robin4 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 01:33:
Aangezien Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen topic niet meer bestaat, dan een eigen topic.

Kan me wellicht voorstellen dat het een bulky controller is en daardoor misschien niet fijn speelt.

Wavebirds hebben geen accu, daar gaan nog gewoon AA batterijen in. Je kunt dus alkaline pakken (gaan langer mee) of oplaadbaar. Er zijn ook wel accupacks voor gemaakt maar of je die nu nog te pakken krijgt en wil gebruiken (dat zijn oude accu's, die maken ze al jaren niet meer) is de vraag.

Hij heeft aan de achterkant een uitstulping voor de batterijen, maar daar merk je niet veel van. Het enige dat er niet op zit, is rumble.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:49
Je hebt uiteraard de reviews gezien/gelezen. Dus op welke punten en waarom vertrouw je die niet dat je hier nog extra bevestiging zoekt?

Addicted to silent computing

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 07:36
Robin4 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 01:33:

Wavebirds hebben geen accu, daar gaan nog gewoon AA batterijen in. Je kunt dus alkaline pakken (gaan langer mee) of oplaadbaar. Er zijn ook wel accupacks voor gemaakt maar of je die nu nog te pakken krijgt en wil gebruiken (dat zijn oude accu's, die maken ze al jaren niet meer) is de vraag.

Hij heeft aan de achterkant een uitstulping voor de batterijen, maar daar merk je niet veel van. Het enige dat er niet op zit, is rumble.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Neem aan dat die normale batterijen niet erg lang mee gaan.. Misschien een uurtje of 8 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:39

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Je kunt ook simpelweg een verlengkabel voor de gewone gamecube pakken. Geen gedoe met batterijen, rumble werkt, stukken goedkoper en nog eens beter voor het milieu..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
Van de drie die er beschikbaar waren wilde ik er eigenlijk twee kopen..
Alleen zag gisteren dat de verkoop vrij snel ging en er nog maar 1 te koop was.. En deze heb gekocht..

Ik ga het eens proberen en zie of het mij bevalt of niet.. Anders verkoop ik hem weer door (die dingen blijven nieuw toch veel waarde houden voor verzamelaars.

Pagina: 1