Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImRoefel
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-10-2020
hallo

Mijn moeder is onlangs slachtoffer geworden van een scamwebsite, hyperstech, dus even een extra waarschuwing. niets van kopen.
Nu was ik voor haar een andere/deftige smartwatch aan het zoeken. En dan ben ik gebotst op https://valante.nl/. Nu deze website en smartwatches zien er op het eerste zicht degelijk uit. langs de andere kant heb ik een ''to good to be true'' gevoel.

Als ik er wat over google, youtube, vind ik er amper iets over terug wat me niet echt meer vertrouwen geeft. op de website staat een link naar fb en instagram. deze social media zijn zo leeg als maar zijn kan. Het enige wat ik er extern over vind zijn 3 reviews op trustpilot (wel heel recent), wat me ook niet helemaal overtuigd.

Nu denk ik dat er natuurlijk 2 mogelijkheden zijn. of dit bedrijf is net geopend en heeft nog niet veel aandacht gekregen, of het is hetzelfde verhaal als de hyperstech. Dus is de vraag natuurlijk, heeft iemand hier al ervaring mee of meer info over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:00

g0tanks

Moderator CSA
Alles ziet er inderdaad dubieus uit, maar hun horloges zien er ook vrij cheap uit. Ik zou niet meteen uitgaan van oplichting, maar grote kans dat je gewoon troep krijgt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImRoefel
ben ik toch al niet de enige die er zo over denkt

be nu al andere websites tegengekomen met identiek dezelfde fotos voor hun watches. dus zal er maar best van wegblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08 21:27
Is geen oplichting, maar gewoon een reseller van https://www.aliexpress.com/item/4000045319271.html (of een soort gelijk product). Dus gewoon daar bestellen. Kan je er 5 kopen voor die prijs :o

Of anders https://www.aliexpress.com/item/32984099291.html .. Kan je er nog steeds 2 kopen. Check de reviews zou ik zeggen.

[ Voor 35% gewijzigd door mrFoce op 07-02-2020 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImRoefel
vind ik persoonlijk toch ook een vorm van oplichting haha, maar is natuurlijk een 'grey area'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijke service. Probleem opgelost.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2020 14:10 . Reden: Valante ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verkoper nick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-10-2020
Valante is dropshipping lees de voorwaarden maar makkelijk geld verdienen met horloges van Alie ben er zelf ook ingetrapt jammer maar kan alleen advies geven niet kopen garantie o punt 0
Koopt daar een kat in de zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:43

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Hoe begrijpelijk ook dat je mensen wil waarschuwen. Het forum is hier niet voor bedoeld. Hier zijn de shopreviews voor. Deze gaat dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.