Surface laptop 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-10 23:50
Hallo @PiweD

Betreft: reviews: Microsoft Surface Laptop 3 - Klein met Intel- of groter met AMD-cpu

Je hebt in november een mooie review geschreven over de surface laptop 3. Nu ben ik ontzettend blij met mijn laptop alleen heb ik binnen een maand een spontane scheur in mijn scherm en na een klein beetje zoeken op het internet blijk ik niet de enige. 10tallen klachten van mensen met dezelfde problemen. Zowel met de 13" als met de 15".

Zelfs in mijn netwerk zijn er al 2 met gelijke klachten met de surface laptop 3. Ik zou toch willen vragen misschien die 8 iets wat naar beneden te schroeven of een aantekening in de conclusie te zetten want dat is het echt niet waard als je binnen een maand een haarscheur in je display hebt staan. Mede dankzij reviews als die van jou ben ik voor deze laptop gegaan.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 49euro
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10:31
Heb je Microsoft of je leverancier al gecontacteerd hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
We gaan er naar kijken, ik pas de review voorlopig nog niet aan totdat duidelijk is wat de schaal van dit probleem is, tnx voor het doorgeven iig d:)b

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
49euro schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:47:
Heb je Microsoft of je leverancier al gecontacteerd hierover?
Yes dat heb ik. Zij zeggen dat het geen "known issue" is.

Hij adviseerde me MS complete achteraf aan te schaffen en kijken of ik het op die manier mijn garantie alsnog kon claimen. Maar hij kon me niks garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb vragen bij Microsoft neergelegd over het spontaan scheuren. Ik kan moeilijk inschatten wat de omvang is. Ik zie wel de nodige meldingen her en der, maar dat hoeft nog niet te wijzen op een grootschalig probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zork99999
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-05 10:49
Hier precies hetzelfde probleem met SL3 15 inch zakelijke I7. Opeens vandaag een scheur vanaf de rechter mic naar de rechterkant van het scherm. Zag op reddit ook meerdere klachten.
Dit is de 2de SL3 in 1 maand, eerste gaf opeens blue-screens (>10).
Krijg voor beide geld terug, maar begin sterk te twijfelen of ik niet een dell XPS moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
Ja binnen 45 dagen kun je met MS complete nog iets geregeld krijgen. Zelf ben ik te laat voor garantie en gaat dat gewoon 650+ euro kosten :'(

• L0g0ff
@PiweD zou je me nog eens 1 plezier kunnen doen als je nog een surface 3 hebt liggen?

Doe de klep dicht en druk heel voorzichtig aan de bovenkant van de laptop. Je hoort het glas dan gewoon knisperen.

Trek dan je conclusie ;)

Pagina: 1