ben van plan deze 2 dingen te halen.
maar mijn vraag is nu of de dragon orb op deze mobo past.
alvast bedankt.
maar mijn vraag is nu of de dragon orb op deze mobo past.
alvast bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
je haalt de woorden uit mijn mondOp vrijdag 03 augustus 2001 14:03 schreef Aico het volgende:
Als het goed is moet ie passen hoor.
En er zit zo'n nieuwe clip op. De clip zit nu los van de HSF en dus is het niet zo'n core killer meer.
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Geen inspiratie
De pep is nog altijd een van de beste heatsinks die er is. En ik betwijfel of zo'n orb het beter doet....Op vrijdag 03 augustus 2001 14:15 schreef MGSNK het volgende:
misschien dat ik m'n PEP66T eens ga vervangen door een Dragon Orb III , kan ik 'vieleicht' naar de 1000 toe
Geen inspiratie
damnOp vrijdag 03 augustus 2001 14:20 schreef martijn12345 het volgende:
Er is nog geen enkele orb geweest die op een KT7(A) paste. Van ieder model is een speciale mini-versie gemaakt om te kunnen passen. Dus ik ga er een beetje vanuit dat dat hier ook weer zo is.
Das wel waar, maar zoals in m'n sig staat, hij is gemod, zodat de koeler bovenop staat, dus minder effectief. OK hij maakt niet zoveel geluid als andere pc's, maar toch, om van die 650 een 1000 te maken moet ik wel luidruchtiger gaan, , de keus is een Dragon orb III of een luidere koeler op de PEPOp vrijdag 03 augustus 2001 14:22 schreef martijn12345 het volgende:
De pep is nog altijd een van de beste heatsinks die er is. En ik betwijfel of zo'n orb het beter doet....
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Ja hoor.Op vrijdag 03 augustus 2001 14:25 schreef patryk het volgende:
[..]
damnweet iemand anders nog een goede cooler voor een redelijke prijs?