Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Beste gaming monitor tot 500€ max

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Vraag

• PsKid
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 18:11
Goeieavond,

Ik ben bezig met mijn pc setup die ik over een paar weken wil gaan aanschaffen maar ik zit nog altijd vast met welke monitor ik zou willen nemen dus wil ik jullie meningen graag weten.

Ik heb liefst een 240hz scherm (mag ook 144hz zijn) maar wil wel graag dat het van de recente releases zijn, laten we zeggen na 2019 juni.

Thanks!

Alle reacties

• _Quadro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:04
Ik heb recent een 144hz 1440p scherm gekocht.

Wat is voor jou belangrijk? Als je bijvoorbeeld G-sync wilt valt de prijs behoorlijk hoger uit als een freesync monitor

Edit:

wat dacht je hiervan?

pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart
2560x1440
HDR10
Freesync
144hz

What more would you want?

_Quadro wijzigde deze reactie 06-02-2020 21:38 (41%)

• PsKid
Opzicht is het oke, maar ik denk niet dat ik quad hd echt nodig hep omdat ik vooral met counter strike bezig ga en naast dat games zoals gta, escape from tarkov enz. Kan trouwens een rtx zijn of een rx zit nog na te denken..

PsKid wijzigde deze reactie 06-02-2020 21:54 (15%)

• _Quadro
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 18:04
Dus... wat zijn je eisen dan precies?

Ik denk dat als je dat eerst bedenkt je een stuk verder komt.
:)

• PsKid
Cpu word een ryzen 3600 tijdelijk omdat de nieuwe cpu's in wat maanden uitkomen. Gpu zit ik vast tussen 3, rx 5700xt , 2070s, 2080s. Ik weet dat ik goedkoper uitkom met de monitor als ik een rx 5700xt neem maar dan zit ik aan weer met mensen die zeggen dat een rx5700xt niet zo goed werkt 😌

pricewatch: Asus TUF Gaming VG279QM Zwart

pricewatch: Gigabyte Aorus KD25F Zwart

pricewatch: MSI Optix MAG272QP Zwart

https://maxict.nl/acer-ni...utm_source=googleshopping

Deze 4 monitors let ik al een paar dagen op als voorbeeld.

PsKid wijzigde deze reactie 06-02-2020 22:15 (54%)

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
Voor het geld zou ik toch echt de lg850 gaan halen.

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 18:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move PMG -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True