Continu vervelende pop ups

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLuke3000
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-11-2023
Hallo,

Ik krijg echt na een paar keer klikken vervelende pop-ups in beeld. Waar ik ook maar klik, egaal op welke website (ook hier op tweakers), ik kan een paar keer klikken en dan springt er weer een scherm met vervelende dingen open... Ik heb dit al geprobeerd te blocken in Chrome maar dit werkt dus niet.

Who can help me? Is echt stront irritant.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Als eens een uptodate virusscanner en malwarescanner laten draaien?
Gebeurt het ook in andere browsers?

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je vraag heeft schijnbaar niets van doen met Windows dus ik begrijp niet helemaal waarom het staat in Windows Clients

Het zou beter passen in Privacy&Beveiliging (als je een infectie vermoedt). Maar je geeft te weinig info om te verplaatsen. Ik stel voor dat je een nieuw topic opent in P&B, maar dan in de topicstart meer informatie geeft. Lees dan eerst even in over opties en tips bij malware infecties, en scan en check op addons etc., probeer ander profiel, etc. Als je feedback op dergelijke tips die je zult zijn tegengekomen bij zoeken op soortgelijke problemen geeft, kunnen we beter helpen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.