Gister een nieuwe pc in elkaar gezet, maar hij werkte niet en dat bleek dus omdat ik geen gpu had. Gister m'n gpu binnen gehad en opnieuw geprobeerd en hij doet gewoon echt niks. Moederbord ledjes gaan aan, AOI pomp hoor ik pompen en de gpu fans draaien en thats it. Geen display. Alle parts zijn nieuw behalve de GPU.
Het rare is dat ik de pc niet uit kan zetten via de powerbutton, maar de schakelaar op mijn voeding uit moet doen. Aanzetten moet wel gewoon via de powerbutton.
Ryzen 3700x
AsRock B450 Steel Legend (BIOS 3.2 sticker op de moederbord)
Corsair vengeance 16gb 3200mhz (2x8gb, 1 stick erin gedaan)
Cooler Master 650 watt 80plus gold
MSI gtx1080
Heb een andere ram module geprobeerd (ook in slot A2), alle slots geprobeerd, alle onnodige dingen losgekoppeld, CMOS batterij eruit gehaald, CPU eruit gehaald om zeker te zijn dat er geen gebogen pinnen zijn.
Het rare is dat ik de pc niet uit kan zetten via de powerbutton, maar de schakelaar op mijn voeding uit moet doen. Aanzetten moet wel gewoon via de powerbutton.
Ryzen 3700x
AsRock B450 Steel Legend (BIOS 3.2 sticker op de moederbord)
Corsair vengeance 16gb 3200mhz (2x8gb, 1 stick erin gedaan)
Cooler Master 650 watt 80plus gold
MSI gtx1080
Heb een andere ram module geprobeerd (ook in slot A2), alle slots geprobeerd, alle onnodige dingen losgekoppeld, CMOS batterij eruit gehaald, CPU eruit gehaald om zeker te zijn dat er geen gebogen pinnen zijn.