Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Opdrachten automatiseringen is geen automatisering

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• AppleFan2007
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 17:29
Mijn vraag
Beste Tweakers,
Ik heb me onlangs beziggehouden met de opdrachten app in iOS.
Ik heb een automatisering voor niet storen als ik op bepaalde locaties kom en als mijn AirPorts verbinding maken met mijn iPhone.
Nu merk ik dat ik steeds een melding krijg of ik ‘de automatisering’ wil uitvoeren.
Het lijkt me niet normaal dat het dan automatisering noemt.
Ik zou het graag nog gebruiken voor als ik ‘s morgens opsta een bepaald aantal handelingen gebeurt.
Is er een oplossing om het automatisch te laten gebeuren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 13.3.1
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gezocht in de opdrachten app en op het internet
...

MacBook Pro 13' 2016 256GB |  iPhone 11 64GB |  iPad 2018 128GB |  Watch serie 4 | PlayStation 4 | Sonos One

Beste antwoord (via AppleFan2007 op 06-02-2020 17:00)

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:48
https://support.apple.com...hortcuts/apd602971e63/ios

Zo te zien kan niet alles automatisch.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 25-02 16:48
https://support.apple.com...hortcuts/apd602971e63/ios

Zo te zien kan niet alles automatisch.

• PeaceNlove
  • Registratie: juni 2004
  • Nu online
Maar al die situaties die jij beschrijft kunnen toch gewoon met het automatisering deel van Opdrachten?
Ik heb zelf een automatisering dat mijn partner een bericht krijgt hoe laat ik thuiskom wanneer ik aan de CarPlay verbindt en dat bericht wordt volautomatisch verzonden.
Heb het overigens in 2 stukken geknipt: een opdracht voor het maken van het bericht en het CarPlay deel start dan die opdracht

Laat maar beter lezen... :'(

PeaceNlove wijzigde deze reactie 06-02-2020 17:16 (4%)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True