Ring Alarm Security Home System

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 14:38
Wie heeft voor mij een gouden tip om aan een Ring Alarm Security Home System te komen?
Via eBay heb ik het 2x proberen te bestellen maar beide keren is het door de douane in Amerika onderschept (gelukkig wel geld terug gekregen)...

Via Amazon lukt het ook helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Inmiddels is het systeem ook leverbaar in de UK. Mogelijk dat die route wat toegankelijker is?

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 21:30
@zazadanger68 is het je in tussentijd gelukt om een Ring Alarm te bemachtigen? Zoniet wat heb je als alternatief gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
Sergei.Rotkop schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 13:37:
@zazadanger68 is het je in tussentijd gelukt om een Ring Alarm te bemachtigen? Zoniet wat heb je als alternatief gekozen?
Yes, het is gelukt via eBay :-) Superblij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
@zazadanger68 Dat is dan de US versie die een andere Z-wave frequentie gebruikt veronderstel ik? Heb je in tussentijd al voor en nadelen ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
En werken alle functionaliteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
Sergei.Rotkop schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 22:57:
@zazadanger68 Dat is dan de US versie die een andere Z-wave frequentie gebruikt veronderstel ik? Heb je in tussentijd al voor en nadelen ondervonden?
Zo uitgebreid gebruik ik het niet. Tot heden geen enkel nadelen gevonden. Alles werkt perfect. Alleen helaas geen alarm centrale functie omdat dit niet in Nederland bescikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
FlasHie_FlaSh schreef op zondag 31 mei 2020 @ 11:28:
En werken alle functionaliteiten?
Yes, behalve de alarmcentrale functie. Omdat dit niet beschikbaar is in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkFragment
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:53
Bijzonder genoeg is de V1 nu te bestellen op de NL website van Ring zelf als seizoensaanbieding met de indoor cam voor 329 euro.

Foutje? Of betekend dit dat we de rest van de pakketten ook snel mogen verwachten?

https://nl-nl.ring.com/pr...e-kit-indoor-cam?variant=

Onderstaande zin staat wel bij de product omschrijving. Dus ben benieuwd of het geleverd wordt.

*Ring Alarm is currently only available in Ireland and the U.K.

[ Voor 24% gewijzigd door FunkFragment op 04-06-2020 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
Ik kan de bestelling daar wel niet vervolledigen.
In de checkout geeft hij het volgende aan.
Je winkelwagen is bijgewerkt en de artikelen die je hebt toegevoegd, kunnen niet naar je adres worden verzonden. Verwijder de artikelen om je bestelling te voltooien.
Ik heb in tussentijd via Ebay een uk editie besteld. Deze zou eind deze week moeten aankomen.

Het betreft een 10 Piece Starter Kit with x4 Contact & x3 Motion Sensors voor 357 pond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkFragment
Sergei.Rotkop schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 19:55:
Ik kan de bestelling daar wel niet vervolledigen.
In de checkout geeft hij het volgende aan.

[...]

Ik heb in tussentijd via Ebay een uk editie besteld. Deze zou eind deze week moeten aankomen.

Het betreft een 10 Piece Starter Kit with x4 Contact & x3 Motion Sensors voor 357 pond
2nd gen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
Nee 1st Gen. Ik zag de meerwaarde niet van de gewijzigde interface met de alarmknoppen, die hier toch niet actief zijn. Alsook de v1 & v2 zijn qua technologie ook te combineren. Dus buiten de form-factor waren hier denk ik geen interne wijzigingen doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkFragment
Het lijkt erop dat de first Gen toch gaat komen. In Duitsland reeds beschikbaar. 300 euro voor de 5 piece set vind ik trouwens best fors qua prijs.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bkn7LP0hc23CTVKxX7YWiI7uXhA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Shh3EARUZcV1Bsbw9g37x6ZM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
Dat is inderdaad aan de prijs. Ik heb via Ebay €373 voor een 10-delige set betaald met 4x contact & 3x motion sensoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Nu online
Sergei.Rotkop schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 23:55:
Dat is inderdaad aan de prijs. Ik heb via Ebay €373 voor een 10-delige set betaald met 4x contact & 3x motion sensoren.
Zijn deze uit de UK gekomen? Ik heb overlegd met een Ebay verkoper uit de US over het versturen, en hij gaf aan dat enkele van zijn verstuurde Ring pakketten niet voorbij de douane zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
hutch schreef op maandag 27 juli 2020 @ 08:16:
[...]

Zijn deze uit de UK gekomen? Ik heb overlegd met een Ebay verkoper uit de US over het versturen, en hij gaf aan dat enkele van zijn verstuurde Ring pakketten niet voorbij de douane zijn gekomen.
Klopt mijn eerste bestelling kwam ook niet door de Duane heen,
Vervolgens contact opgenomen met die gasten en zij gaven aan dat het niet mogelijk is om een actieve apparaat op te sturen.
Met actief bedoelen ze, dat het plastic deeltje wat de inactief batterijen houd in de apparaten zijn verwijderd en zo niet het transport in mogen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop
@hutch Klopt, kwam uit de UK. Volgens de tracking wel eerst uit een warehouse uit Oost Europa en dan UK en dan België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PyaarBoy
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14-10-2020
Hebben jullie misschien de link die jullie gebruikt hebben bij de aankoop die wel goed is aangekomen? En betaal je met creditcard of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sergei.Rotkop

• hutch
  • Nu online
Vanaf vandaag ook in Nederland verkrijgbaar via de NL ring site en Amazon. Helaas is de 2nd gen versie nog niet gelanceerd, maar gezien de compatibiliteit heb ik toch de set besteld. Ik ben benieuwd!

• Sergei.Rotkop
En de losse sensoren zijn ook verkrijgbaar.
Handig om je set uit te breiden. Nice. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJTKwsRqxmKE9t-3Zqbbiz4MYao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jYKjr1ew5mUROLsnEjDJhZYQ.png?f=fotoalbum_large

• zazadanger68
Iemand enig idee hoe je "Geassisteerde bewaking met Ring Alarm" kan activeren? Zodat wanneer je alarm afgaat dat je door Ring wordt gebeld op je 06.
Eerst was dit alleen mogelijk in US, VS en Canada, maar volgens Ring zou het nu ook in NL mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul2406
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05-2024
Ben echt een week te vroeg geweest, vorige week donderdag besteld bij amazon.de en gebruik gemaakt van de doorstuur service van mailboxde.com

Sinds vorige week vrijdag heeft Ring seizoenaanbiedingen tot 1 september, op een alarm set scheelt dat € 70,-

Ik heb sinds gister alles draaien en het werkt perfect. Er zaten zelfs al de NL handleidingen bij en de stem van het basisstation/keypad is ook te zetten op NL.

Geassisteerde bewaking werd bij mij automatisch ingesteld, mobiele back-up werkt ook met de Sim-kaart die er al in zit. In de handleiding geven ze ook expliciet aan dat het enkel werkt met de bijgeleverde sim-kaart die er al standaard in zit. In de instellingen bij mij is te zien dat het mobiele netwerk van Vodafone hiervoor wordt gebruikt.

Screenshots van bepaalde instellingen in de app betreft Ring Alarm:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05Btg7d1yAB46jOE1wto6TuUXpY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PqurYHcTUEkbYozoXqrhM1mE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUjP8x5xjY4L5NyUv-9l6aB8yx4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Bpd9Ogl8FM5JMOu2JFwqyBK.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9evrYnnJz2Vp5uTp7BcAZi2hCeU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rxN0kkP2riaRd9t0Gl0cvx3U.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NDtsAimx5hTzlQev4uwCLEnIO4o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kxgr7wwrIhMdwb3rxUamGubs.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 58% gewijzigd door paul2406 op 28-08-2020 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:32

Ad Hox

N/A

Denken jullie dat de USA versie van de keypad werkt op een in Nederland gekochte set?

Het gaat dan om de losse keypad v2. Deze vind ik toch wel echt een stuk beter ogen.. en zou ik graag aan mijn bestaande alarmset willen toevoegen.

https://ring.com/products/alarm-keypad-v2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paul2406
@Ad Hox :

De USA onderdelen zijn niet uitwisselbaar met de EU variant en andersom. Ze werken namelijk niet op dezelfde z-wave frequentie. Dit had ik op de website van Ring ergens gelezen een tijdje terug, heb zo niet even een url ervan.

Om die reden heeft het geen nut om USA ring-onderdelen aan te schaffen als je een EU-versie hebt.

Even een belangrijk stukje tekst van de pagina Wikipedia: Z-Wave

Z-Wave gebruikt de industriële, wetenschappelijke en medische ISM-band zonder licentie.[27] Het werkt op 868,42 MHz in Europa, op 908,42 MHz in Noord-Amerika en gebruikt andere frequenties in andere landen

[ Voor 31% gewijzigd door paul2406 op 15-11-2020 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanV2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 03-03-2021
Iemand geassisteerde monitoring al werkend gekregen in BE of NL? De app zegt dat ik gebeld werd zonder antwoord. Ik heb echter geen binnenkomend gesprek gehad. Iemand wel succes? Ring Support is ook bagger trouwens. Aan de telefoon verloopt alles netjes maar ze zeggen dat ze een follow up doen en feedback geven via een engineer, maar dat gebeurd nooit. Ik zou dus graag willen weten of er al eens iemand een telefoontje gehad heeft van hun assistentie dienst. Deze zou voor zowel Nl als Be moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:32

Ad Hox

N/A

paul2406 schreef op zondag 15 november 2020 @ 22:09:
@Ad Hox :

De USA onderdelen zijn niet uitwisselbaar met de EU variant en andersom. Ze werken namelijk niet op dezelfde z-wave frequentie. Dit had ik op de website van Ring ergens gelezen een tijdje terug, heb zo niet even een url ervan.

Om die reden heeft het geen nut om USA ring-onderdelen aan te schaffen als je een EU-versie hebt.

Even een belangrijk stukje tekst van de pagina Wikipedia: Z-Wave

Z-Wave gebruikt de industriële, wetenschappelijke en medische ISM-band zonder licentie.[27] Het werkt op 868,42 MHz in Europa, op 908,42 MHz in Noord-Amerika en gebruikt andere frequenties in andere landen
De 2nd gen keypad is vanaf 28 april beschikbaar!

https://nl-nl.ring.com/products/alarm-security-keypad-gen-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul2406
Aha, bedankt voor het melden, mooi dat het beschikbaar komt. Ik zal mijn versie 1 er niet voor vervangen, die doen prima hun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Vanaf 28 april komt de 2de generatie uit. Wij zijn ons ook aan het oriënteren op een alarminstallatie. Wij kwamen automatisch uit bij Ring aangezien we erg tevreden zijn over onze deurbel. Wat zijn de ervaringen hier met dit alarmsysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-06 20:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Gebruik gemaakt van een CoolBlue opruimactie en gegaan voor de Ring Alarm v1 5-piece kit in combinatie met een Indoor Cam voor EUR 129. Sweet deal. :9

Het geheel werkt best goed eigenlijk, en daarom gegaan voor het Protect Plus plan waarbij er gebeld wordt indien er een alarm afgaat, je ook cellular backup-verbinding hebt indien je internet er thuis uit ligt (bij mij via KPN ipv Vodafone zoals @paul2406 heeft) maar waar je ook 10% korting zou moeten krijgen in de ring.com website voor nieuwe spullen. Dat laatste werkt alleen niet in de NL webshop.

Vreemd genoeg als je de regio aanpast naar US op de website van ring.com, dan zie je wel netjes 10% discount op je basket worden toegepast, alleen shippen die alleen naar US en CA. Doe je datzelfde op de NL webshop van ring.com, dan verandert er helemaal niets aan de prijs in je winkelmand bij uitchecken als je al ingelogd bent.

Ik heb gebeld met het support nummer in NL, en heb gechat met de US-site. Beiden snappen er niets van. Ik heb een case gelogd gisteren via de telefonische support van NL, en die claimen 3 werkdagen nodig te hebben om ernaar te kijken. Ik ben benieuwd.

Hebben anderen betere ervaringen op het vlak van met korting bestellen op de NL-region van de ring.com site?

... en oranje! :P

Pagina: 1