Gebruik gemaakt van een CoolBlue opruimactie en gegaan voor de Ring Alarm v1 5-piece kit in combinatie met een Indoor Cam voor EUR 129. Sweet deal.
Het geheel werkt best goed eigenlijk, en daarom gegaan voor het Protect Plus plan waarbij er gebeld wordt indien er een alarm afgaat, je ook cellular backup-verbinding hebt indien je internet er thuis uit ligt (bij mij via KPN ipv Vodafone zoals @
paul2406 heeft) maar waar je ook 10% korting zou moeten krijgen in de ring.com website voor nieuwe spullen. Dat laatste werkt alleen niet in de NL webshop.
Vreemd genoeg als je de regio aanpast naar US op de website van ring.com, dan zie je wel netjes 10% discount op je basket worden toegepast, alleen shippen die alleen naar US en CA. Doe je datzelfde op de NL webshop van ring.com, dan verandert er helemaal niets aan de prijs in je winkelmand bij uitchecken als je al ingelogd bent.
Ik heb gebeld met het support nummer in NL, en heb gechat met de US-site. Beiden snappen er niets van. Ik heb een case gelogd gisteren via de telefonische support van NL, en die claimen 3 werkdagen nodig te hebben om ernaar te kijken. Ik ben benieuwd.
Hebben anderen betere ervaringen op het vlak van met korting bestellen op de NL-region van de ring.com site?
... en oranje! :P