Websites om mensen, verenigingen, events leren kennen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TempAccount123
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik ben tegenwoordig zelfstandig en doe veel remote werk (in België, Vlaams-Brabant. regio Leuven)

Bijgevolg niet zoveel sociale interactie meer met collega's en enkel nog samenkomsten met wat vrienden. Graag zou ik dit willen uitbreiden.

Ik ken de website meetup.com en eventbrite.com al maar vroeg me af of er nog leuke manier zijn om toffe en leuke verenigingen, events, mensen, enz in de buurt te leren kennen?
Idealiter zou ik een-of-andere club of vereniging joinen of een wekelijks event extra hebben per week, maar ik ben er dus nog naar op zoek en vroeg me af of jullie geen goede websites weten met mooi opgelijste groepen, vereniging, things-to-do, in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:59
Meld je aan bij de plaatselijke badminton vereniging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Inderdaad, kies een willekeurige sport of hobby die je leuk lijkt, dat is beter dan een online forum.
Bijna elke sport kan je ook gewoon "maar" 1x in week doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09 16:11
LinkedIn en Facebook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Misschien NMLK (Nieuwe Mensen Leren Kennen) een optie? Die hebben ook vaak leuke events.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 22:20
Als zelfstandige deelnemen aan netwerk events?
Er zijn vele soorten, dus even goed volhouden tijdens het zoeken naar wat bij je past?

[ Voor 18% gewijzigd door AcIDeR op 08-02-2020 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -World-
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-09 20:40
99ruud99 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 22:51:
Inderdaad, kies een willekeurige sport of hobby die je leuk lijkt, dat is beter dan een online forum.
Bijna elke sport kan je ook gewoon "maar" 1x in week doen :)
Bijna elke (team)sport moet je toch juist minimaal 2x per week doen? (bijv. op woensdag trainen en op zaterdag een wedstrijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:20
Couchsurfing.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:43

macnerd

No Apples please :-)

Ook al genoemd door AW_Bos: NMLK, oftewel Nieuwe Mensen Leren Kennen. Dit is echter alleen in Nederland. Website: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/

Lidmaatschap kost 5,- per maand, en activiteiten worden (voornamelijk) georganiseerd door leden zelf, bv: samen koken/eten, avondje (bord)spelletjes, bioscoop, wandelroutes door de natuur, you name it. De organisatie van NMLK heeft in het verleden skiweekjes georganiseerd met alles erop en eraan met een schappelijke prijs. Leden zijn over 't algemeen hoger opgeleid en vaak single. Bij NMLK draait om een gezellige activiteit samen met anderen die ook voor gezelligheid komen. Het draait absoluut niet om versieren of dating, al heb ik er zelf wel m'n huidige vriendin gevonden ;)

MacNerd

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:03

Gertjuhjan

Software Engineer

-World- schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:27:
[...]

Bijna elke (team)sport moet je toch juist minimaal 2x per week doen? (bijv. op woensdag trainen en op zaterdag een wedstrijd)
Veel sportverenigingen (in ieder geval bij Hockey) heb je trimmers. Dit zijn hockeyers die alleen maar 1x per week trainen en/of een wedstrijdje doen op die zelfde avond.

https://www.knhb.nl/kenniscentrum/hockeysoorten/trimhockey

Xbox: Gulpener88

Pagina: 1