Asus Cashback-actie najaar 2019, nog geen cashback ontvangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-05 17:12
Kort samengevat heb ik in november een pricewatch: Asus PRIME X470-PRO en pricewatch: AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed gekocht. En deze 24 november 2019 aangemeld voor de cashback actie bij Asus. Hier ook een bevestigingsmail over ontvangen. Maar tot op heden nog steeds geen €70 cashback ontvangen. :-(

Zijn er mensen die hieraan ook mee hebben gedaan, en al wel de cashback hebben ontvangen? En zo ja, is dit dan op je bankrekening of creditcard? Ik heb destijds mijn bankgegeven doorgegeven, kan het zijn dat het daarom langer duurt?

Hoop dat dit hier in het forum mag staan, dit leek me relevant. Anders excuus, en dan hoor ik het graag. Dank Yorinn :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik heb de titel een fix gegeven en het topic richting het juiste subforum (SF) gegooid, @scriptician

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:50
Niet specifiek over deze Cashback. Maar Cashbacks duren 9/10 keer erg lang. Het kan zomaar 6 maanden duren. En anders kan je ook asus even bellen of mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gah
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-05 13:30

gah

ASUS-HQ FFA - ASUS MB & Intel CPU Cashback, aanvraag 11 december 2019.

We will review your application as soon as possible. Please note that this process may take up to 20 business days.

A soon as your application has been approved, you will be sent a confirmation e-mail.

Hier ook niets ontvangen geen email confirmation response en geen cashback.

Heb zojuist navraag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
Oef... ik had me niet gerealiseerd dat het maanden zou duren! Ik had inderdaad ook zo'n mail ontvangen dat het 20 dagen kan duren, maar die termijn is inmiddels ruimschoots verstreken. Zal zelf ook eens informeren bij Asus. Ben in ieder geval iets opgelucht om te horen dat dit 'normaal' is dat het zolang duurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methew
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:47
Hier net zo, had al een mail gestuurd en na een week werd er gereageerd dat de claim goedgekeurd is er 90 dagen gehanteerd word voor de uitbetaling met daarbij de het verzoek hier geduldig op te wachten. Gaat niet erg vlot bij Asus blijkbaar, andere cashbacks,bij andere bedrijven weliswaar, gingen netjes binnen/op de aangegeven termijn.

Hyundai Ioniq 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-06 10:34
Hier ook,eind vorig jaar 90 euro cashback maar nog niet binnen. Afwachten denk ik dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Zelfde verhaal, met email bevestiging dat het gestort zal worden en dat het normaal binnen 90 dagen gebeurd.

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
loki504 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 15:19:
Niet specifiek over deze Cashback. Maar Cashbacks duren 9/10 keer erg lang. Het kan zomaar 6 maanden duren. En anders kan je ook asus even bellen of mailen.
Toen Huawei nog niet zo bekend was in NL kocht ik een Huawei G700 met cashback. Allereerst werd de aanvraag telkens afgekeurd om allerlei vage redenen. Toen de aanvraag eindelijk werd goedgekeurd heeft het nog maanden geduurd voordat ik de cashback kreeg. Klagen op Facebook hielp niet echt. De conclusie was telkens dat je maar geduld moet hebben.

Lijkt wel alsof ze dit express deden. Eerst mensen ontmoedigen om een aanvraag te versturen en als ze dan nog niet afhaken ze maanden laten wachten in de hoop dat ze het vergeten/geen zin in hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:26
Ik heb ook mee gedaan met een andere cashback actie van Asus begin 2019.
Heeft een maand of 8 geduurd voordat ik m'n geld had.

Heb er verder niet over gemaild of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-06 23:23
Ik heb net na of voor Black friday een Ryzen 2600 en een ASUS TUF B450M plus gekocht en heb ook geen cashback ontvangen. Ik had er eerst contact over gehad met hun support en z zeiden dat ik moest wachten. Nu heb ik een maand later weer een bericht gestuurd maar geen antwoord op terug.

Blijkbaar om eerst approved te worden duurt het 20 dagen en dan krijg je binnen 90 dagen je cashback. Ik had geen email gekregen dat hij approved was dus ben ik een email gaan sturen en ze stuurde me naar een link waar ik ALLEEN de status kon bekijken en dat was het. Wel stond er dat hij approved was zoals ze aangaven in de link.
Meer dan 100 dagen verder nog steeds niks binnen dus ik stuurde een email naar customer support en ze stuurde me weer dezelfde link en zeiden dat ik daar contact op moest nemen. Maar zoals eerder aangegeven kan je daar alleen de status bekijken

Ik heb nu een klacht ingediend omdat ze mijn emails negeren en moet wachten op hun antwoord.
Ik wou bijna zelf ook een forum post aanmaken hierover of andere mensen hier ook last van hadden. Blijkbaar wel. Good job ASUS :)

Edit: Dit is de link waar ik blijkbaar mijn hulp moest vinden. De knop "lGelieve eerst in te loggen met uw ASUS VIP-account!" werkt niet eens. Enige informatie op de site zijn de privacy policys, terms of use notice en zoals eerder aangegeven de status van je cashback.
Link: http://bit.ly/AMDcashback-NL

[ Voor 15% gewijzigd door JohnnyDon op 07-02-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:09
Ik heb ook recht op een cashback van 110€
Al verschillende mails gestuurd voor een status maar nog geen antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben, dank voor jullie reacties! Hopelijk hoeven we niet al te lang meer te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-06 23:23
Toevallig deze email gekregen 2 dagen.
Hello,

thank you for your email.

Your claim has been approved. Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible.

Please note that the payment will be executed by the agency ninepoint consulting GmbH.

We ask for your patience.
Na meerdere emails toch het geld terug gekregen. het is vandaag netjes terug gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Heb eindelijk antwoord gekregen en geld zou in maart gestort worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:34
Ah, mooi om te zien dat ik niet de enige ben :P ik heb een 2700X + B450 moederbord gekocht.
Ik zou het volgens hun planning ergens in Maart moeten krijgen dus ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Methew
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:47
Inmiddels heb ik de cashback ontvangen, zo te zien uitgevoerd door een externe partij. Het wachten wordt dus wel beloond ;)

Hyundai Ioniq 28kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scriptician
Dank voor het laten weten! Hopelijk laat de mijne dan ook niet lang meer op zich wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 248568

Ik heb hier al maandenlang contact over. Volgens de voorwaarden horen ze het binnen 90 dagen ná goedkeuren van de cashbackaanvraag over te hebben gemaakt. Dat is niet het geval geweest en blijkbaar niet alleen bij mij. Het laatste contact was op 12 februari 2020 en zeiden ze dat het door de grote participatie van de actie er wat vertragingen zijn. Nu dus 4 maanden later nog geen cashback ontvangen. Het zou moeten worden overgemaakt door Ninepoint Consulting GmbH.

Heb jij de cashback ondertussen al wel ontvangen scriptician?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
Dank voor de info @Anoniem: 248568. Ik heb het ook nog steeds niet ontvangen. Heb afgelopen maandag (ruim na de 90 dagen) nog een mail gestuurd om te vragen waar het blijft, maar nog geen reactie gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-06 09:34

Wallie

Herr

Hier ook nog niks... gaat om 35euro voor aankoop uit december (580 videokaart). Ik ga ze de komende dagen ook maar weer mailen.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0w13
Bij mij was het laatste contact op 11/2.
Nog niks ontvangen en heb 110€ te goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:23
Inmiddels heb ik een paar weken terug mijn cashback ontvangen. Dus het komt er zeker wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
Inmiddels reactie op m'n 2e email van Asus:
We have checked the cashback transfer and remitted the amount.

Please check your bank account again within the next week.
Ben benieuwd... Vandaag / zaterdag eindelijk toch de cashback ontvangen! *O* :D

[ Voor 15% gewijzigd door scriptician op 14-03-2020 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexKnight1978
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-04 17:09
Idem bij bij, ik heb op 2-12-2019 mijn cashback geregistreerd en een bevestiging gekregen, maar daarna geen reactie. Na mijn 1ste mail begin januari, de reactie gekregen:
thank you for participating in this Promotion. Your claim has already been approved.

The payment of your cashback / shipping of your bonus usually takes place within 90 days after the release of your application.

We kindly ask you for your patience.
Maar tot op heden heb ik nog geen geld op mijn rekening mogen ontvangen.
Toch maar eens een mail sturen, ik heb nog 80 Euro tegoed.

Het is eigenlijk schandalig, 90 dagen wachten is toch niet meer van deze tijd.
Wel lekker de verkopen binnen harken, en daarna lekker achterover leunen.

[ Voor 12% gewijzigd door AlexKnight1978 op 15-03-2020 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
AlexKnight1978 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 15:08:
Het is eigenlijk schandalig, 90 dagen wachten is toch niet meer van deze tijd.
Wel lekker de verkopen binnen harken, en daarna lekker achterover leunen.
Ja inderdaad. Ik vraag me ook af of dit wel zolang mag duren, maar goed. Blijven mailen (naar info@asus-promotion.eu met je application ID) lijkt te werken. Je kunt ze ook bellen of mailen via https://ninepoint.promo/#contact

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nico445
Laatste keer toen ik navraag heb gedaan zeiden ze binnen 90 dagen. Na 98 dagen toch maar weer een mailtje gestuurd. Als ik het hier zo lees hopen ze gewoon dat mensen het vergeten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Net maar weer een mailtje gestuurd want was alweer een paar weken geleden. Ditmaal op een andere toon. Gezegd dat ik ze in gebreke stel en dat mensen zich nu verzamelen op internetfora. Als de externe partij niet voor lul wil staan bij de opdrachtgever is dit misschien een virtuele schop onder de virtuele reet. Ze moeten me betaaaaaaaaaaaaaalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Eergisteren mijn geld ontvangen zonder dat ze hebben gereageerd op mijn laatste bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
Anoniem: 248568 schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 03:33:
Net maar weer een mailtje gestuurd want was alweer een paar weken geleden. Ditmaal op een andere toon. Gezegd dat ik ze in gebreke stel en dat mensen zich nu verzamelen op internetfora. Als de externe partij niet voor lul wil staan bij de opdrachtgever is dit misschien een virtuele schop onder de virtuele reet. Ze moeten me betaaaaaaaaaaaaaalen.
Is het mogelijk om je mailtje (hier of via dm) te sturen naar me?
Kan het dan ook versturen want heb ook nog altijd me 110€ niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scriptician
Fijn om te horen dat je je cashback eindelijk ook hebt ontvangen @Anoniem: 248568 ! Wel slecht dat je geen reactie hebt gekregen. Maar het heeft kennelijk wel geholpen die andere toon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexKnight1978
Het is alweer 2 weken geleden sinds de laatste reactie, en nog steeds geen geld.
Maar weer een mailtje gestuurd... Pfff, wat een ballen-firma.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43
Ik heb enige tijd naar aanleiding van dit topic ook maar een mail gestuurd, toen vrij kort daarna (dag of 3-4) het geld ontvangen. Heb er op aan gedrongen dat er meer klachten zijn op het internet en ook dit topic er bij aan gehaald. Misschien helpt dat? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nico445
Ik heb er nog maar weer een mailtje achteraan gestuurd. Asus mag misschien wel eens een andere partij voor dit soort acties opzoeken want op deze manier koop ik niet snel weer iets van hun...

Edit:

En een dag na het mailtje het geld binnen 8)7 Voor mij is het klaar dus

[ Voor 18% gewijzigd door nico445 op 03-04-2020 15:40 . Reden: Update! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexKnight1978
Twee dagen na mijn mailtje dit antwoord:
Hello,

We are very sorry for the inconveniences caused by the unexpectedly long waiting time. This delay occurred due to administrative circumstances. We will do our best to send you the cashback amount as soon as possible.

Please note that the payment will be executed by the agency ninepoint consulting GmbH.
Maar tot op heden, nog steeds geen geld. :(

"Administrative circumstances"... yeah right. Dit probleem komt gewoon bij elke cashback actie voor die ze doen.

[ Voor 11% gewijzigd door AlexKnight1978 op 07-04-2020 14:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sn0w13
Ik heb hetzelfde mailtje gestuurd als Dynaw op 28/3

En net kreeg ik melding dat de 110€ op me rekening staat.
Het duurde lang maar uiteindelijk toch me geld gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexKnight1978
sn0w13 schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 15:11:
Ik heb hetzelfde mailtje gestuurd als Dynaw op 28/3

En net kreeg ik melding dat de 110€ op me rekening staat.
Het duurde lang maar uiteindelijk toch me geld gekregen.
Zou je me dat mailtje ook kunnen doorsturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-06 12:20

jordyktm

Catch me if you can.

Hier ook: Al verschillende mailtjes gestuurd. Steeds hetzelfde smoesje "Administrative circumstances", sorry etc etc. De 110 euro na ruim 100 dagen nog altijd niet ontvangen! :?

EDIT:
Nou het is dan vandaag toch gebeurd, de 110eu is ontvangen. :+

[ Voor 17% gewijzigd door jordyktm op 09-04-2020 15:37 ]

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geduld is een schone zaak, is hier wel erg toepasselijk :+

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexKnight1978
Hè hè, vandaag ook eindelijk mijn cashback gekregen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Asus Benelux
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-03-2024

Asus Benelux

Bedrijfsaccount Asus
Vragen over cashback-acties van ASUS kunnen jullie altijd mailen naar: promotie@asus.com. Mocht je een vraag hebben over een aangevraagde cashback, vermeld dan alsjeblieft je application ID. Dan gaan wij van het lokale marketing-team navraag doen over jouw case bij ons cashback bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Naar aanleiding van dit topic ook navraag gedaan per mail. Eerst kreeg ik een standaard mail dat het langer ging duren, na nog een mail dat ik dit toch echt onbegrijpelijk vond en het heel negatief vond uitstralen op Asus als merk, reactie dat ik het geld binnen 7 dagen zou moeten hebben.

Heb het hele sterke gevoel dat er heel veel aanvragen zijn gedaan die men gewoon is vergeten. Het is puur dankzij dit topic dat ik navraag ging doen, want het was allang uit mijn systeem.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gah
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-05 13:30

gah

Hier ook nog steeds niets ontvangen. Aanvraag 11 december 2019.

Laatste email:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
From: info@asus-promotion.eu
Sent: Thursday, April 9, 2020, 9:40 AM
Subject: Your ASUS promotion participation (ID: XXXXXX)

Hello,

Your claim has been approved. Unfortunately, due to the high level of participation, there are some delays in the process. We will, however, make every effort to ensure that you receive your cashback as soon as possible.

We ask for your patience.
----
Kind regards  |  Mit freundlichen Grüßen  |  Cordialement

Your ASUS Promotion-Team!

ninepoint consulting GmbH | Kölnturm - Im Mediapark 8 | D-50670 Köln | Germany
GF: Nicole Hänel | USt-ID DE295361469 | HRB 80803 | Amtsgericht Köln

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendo
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-06 22:37
Edit

[ Voor 97% gewijzigd door Gendo op 29-04-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asus Benelux

Asus Benelux

Bedrijfsaccount Asus
@gah Hi Gah, Zou je ons een bericht kunnen sturen op promotie@asus.com met jouw application ID? Dan kunnen we de case voor je checken. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiey
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-06 08:38
@gah Hee diezelfde mail heb ik ook ontvangen.
Ik heb ook meegedaan en ASUS komt telkens zijn beloftes niet na, Eerst krijg ik te horen binnen 90 dagen, daarna is het ineens 90 werkdagen. en daarna kreeg ik dat bericht.

Mijn vertouwen in asus is best ver gezonken nu, betwijfel of ik na een half jaar dat geld ooit krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pes
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:26

pes

Bij mij duurde het net geen zes maanden, en twee keer mailen naar info@asus-promotion.eu -
  • 1 dec 2019: Cashback 1 ontvangstbevestiging van Asus
  • 24 dec 2019: Cashback 2 ontvangstbevestiging van Asus
  • 8 feb 2020 (40 werkdagen na Cashback 1): ik mail Asus over de Cashbacks
  • 13 feb 2020: Asus/ninepoint reageert met "90 days after the release of your application"
  • 12 mei 2020 (91 wrkdgn na Cashback 2): Cashback 2 is binnen!
  • 22 mei 2020 (115 wrkdgn na Cashback 1): ik mail Asus over de niet ontvangen eerste Cashback
  • 26 mei 2020: Asus/ninepoint reageert met "high level of participation" - dezelfde dag is Cashback 1 binnengekomen!
Communicatie vanuit Asus/ninepoint is op zich ok, maar het had niet nodig moeten zijn... Maar misschien helaas toch wel nodig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddeG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-01-2023
Vergelijkbare situatie hier:

December 2019 een 5700XT aangeschaft icm een 45 euro cashback.
Een email gestuurd eind Februari en eind April over de status.
Dezelfde reacties ontvangen over goedkeuring van de aanvraag en een vertraging vanwege hoge deelname.
Helaas nog steeds geen cashback ontvangen, we zijn ondertussen een half jaar verder.

Edit: via promotie@asus.com een email gestuurd en het was binnen een paar dagen geregeld!

[ Voor 11% gewijzigd door HiddeG op 17-06-2020 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

HiddeG schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:39:

Dezelfde reacties ontvangen over goedkeuring van de aanvraag en een vertraging vanwege hoge deelname.
Helaas nog steeds geen cashback ontvangen, we zijn ondertussen een half jaar verder.
Als je dreigt dat dit toch wel heel negatief is voor Asus heb je binnen 2 dagen je geld in mijn ervaring.

Diep diep triest.

@Asus Benelux Werk alsjeblieft nooit meer met deze partij.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asus Benelux

Asus Benelux

Bedrijfsaccount Asus
HiddeG schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:39:

Hi HiddeG,

Vervelend om te horen dat je nog op je cashback wacht!
Zou je ons een bericht kunnen sturen op promotie@asus.com met jouw application ID? Dan kunnen we de case voor je checken. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiddeG
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-01-2023
Asus Benelux schreef op maandag 15 juni 2020 @ 08:55:
[...]

Hi HiddeG,

Vervelend om te horen dat je nog op je cashback wacht!
Zou je ons een bericht kunnen sturen op promotie@asus.com met jouw application ID? Dan kunnen we de case voor je checken. Alvast bedankt!
Na het lezen van eerdere reacties heb ik het geprobeerd via jullie email adres en het was binnen een paar dagen geregeld, bedankt!

• lvm98
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
scriptician schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 07:05:
Dank voor de info @Anoniem: 248568. Ik heb het ook nog steeds niet ontvangen. Heb afgelopen maandag (ruim na de 90 dagen) nog een mail gestuurd om te vragen waar het blijft, maar nog geen reactie gehad.
welke asus mail heb je ervoor gebruikt?

heb hier hetzelfde probleem....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

lvm98 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:57:
[...]

welke asus mail heb je ervoor gebruikt?

heb hier hetzelfde probleem....
In eerdere berichten van ASUS staat dit emailadres; Asus Benelux in "Asus Cashback-actie najaar 2019, nog geen cashback ontvangen"

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asus Benelux

Asus Benelux

Bedrijfsaccount Asus
Hi @Ivm98, je kunt ons bereiken op mailadres: promotie@asus.com. Met vriendelijke groet, Team ASUS Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRoCx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:33
Heb hem gisteren ook ineens ontvangen. Was hem al vergeten, maar kan dus even duren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:28
*knip*, dit kan je beter rechtstreeks aan Asus vragen. :)

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 24-01-2021 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-06 06:47
Oud topic, maar zelfde ervaring. Ik heb het asus zenwifi mesh systeem aangeschaft met cashback. Op 15 maart 2021 de actie ingediend. 20 april een mailtje dat het is goedgekeurd, maar 90 dagen kan duren. Ondertussen eind juli en nog steeds geen geld terug...

Dit is toch wel redelijk belachelijk.

Every magical journey begins with a single step

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Bowen_HAFX schreef op zondag 25 juli 2021 @ 08:52:
Oud topic, maar zelfde ervaring. Ik heb het asus zenwifi mesh systeem aangeschaft met cashback. Op 15 maart 2021 de actie ingediend. 20 april een mailtje dat het is goedgekeurd, maar 90 dagen kan duren. Ondertussen eind juli en nog steeds geen geld terug...

Dit is toch wel redelijk belachelijk.
Na een mailtje gestuurd te hebben, is op 2 augustus eindelijk het bedrag van 80 euro gestort. Ik geloof oprecht dat ze hopen dat mensen het vergeten en op deze manier geld besparen. Geen Asus cashback meer voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bowen_HAFX schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:50:
[...]

Na een mailtje gestuurd te hebben, is op 2 augustus eindelijk het bedrag van 80 euro gestort. Ik geloof oprecht dat ze hopen dat mensen het vergeten en op deze manier geld besparen. Geen Asus cashback meer voor mij....
:')

Ga er maar gewoon uit van niet, Juli/Augustus is een dramatijd voor dit soort acties i.v.m. onderbezetting op afdelingen. Gezien Asus niet de kleinste is en ze ook liever geen 10000 man willen inhuren om 80 euro over te maken (dus alle voorcontroles) kan ik mij voorstellen dat er wel wat meer dan 90 dagen nodig is. Daarnaast, 20 April je goedkeuring? dat is dan 4 maanden, mei, juni, juli, een paar weekjes langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Vorkie schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:58:
[...]

:')

Ga er maar gewoon uit van niet, Juli/Augustus is een dramatijd voor dit soort acties i.v.m. onderbezetting op afdelingen. Gezien Asus niet de kleinste is en ze ook liever geen 10000 man willen inhuren om 80 euro over te maken (dus alle voorcontroles) kan ik mij voorstellen dat er wel wat meer dan 90 dagen nodig is. Daarnaast, 20 April je goedkeuring? dat is dan 4 maanden, mei, juni, juli, een paar weekjes langer...
De goedkeuring was al na drie weken: Er had dus als iemand naar gekeken. Vervolgens zoveel dagen om een bedrag over te maken...? Ik probeer ook altijd uit te gaan van het beste van de mens, maar zo naïef wil ik toch ook niet weer zijn.... }:|

Het wordt overigens ook door een ingehuurd 'gespecialiseerd' bedrijf afgehandeld, niet door Asus zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door Bowen_HAFX op 21-08-2021 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Na 5 seconden googlen, ben ik erachter dat ik blijkbaar niet de enige die op dit idee is gekomen.

ninepoint consulting ghmb

Quote van Google review:

Waarschuwing: afzetgevaar!

Het gaat ook over de cashback-campagne van ASUS.
Dit bedrijf lijkt dit voor ASUS in Duitsland te doen.
Na 4 maanden nadat ik nog steeds geen geld had ontvangen, schreef ik ASUS opnieuw en gaf ik 7 dagen om de advocaat in te schakelen.
Kijk maar: het geld werd 4 dagen later ontvangen.

Nu denk je misschien: Oké, overlappende tijd kan voorkomen.

Maar: een vriend kocht tegelijkertijd hetzelfde moederbord en gebruikte tegelijkertijd de cashback-campagne. Nadat ik geld had ontvangen, stond er na 3 weken nog steeds niets op zijn rekening. Dus adviseerde ik hem om de advocaat van ASUS te bedreigen en zie: geld werd onmiddellijk ontvangen.

Mijn gok: Ninepoint haalt het cashback-geld op bij ASUS en draagt ​​het alleen over als de klanten erover nadenken en er expliciet om vragen. Als je er niet meer over nadenkt, wordt het geld gewoon geïnd.
Alle tekens spreken ervoor.

Ben je dus ook betrokken bij de cashback campagne, stuur dan een mailtje naar
info@asus-promotion.eu en dreigt met de advocaat, dan krijgt u uw geld (uiteraard pas na de door ASUS aangegeven termijn).
Voor iedereen: vermijd dit bedrijf!

Jullie zijn gewaarschuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bowen_HAFX
Asus Benelux schreef op donderdag 16 april 2020 @ 17:00:
Vragen over cashback-acties van ASUS kunnen jullie altijd mailen naar: promotie@asus.com. Mocht je een vraag hebben over een aangevraagde cashback, vermeld dan alsjeblieft je application ID. Dan gaan wij van het lokale marketing-team navraag doen over jouw case bij ons cashback bureau.
Bij deze een 'officiële' klacht betreft jullie promotie partner ninepoint consulting GmbH... Ik vind het oprecht schandalig. Het is ook gewoon geen toeval meer als zoveel mensen hier tegen aanlopen.

Hoewel ik tot nu toe erg tevreden ben met mijn Asus product, geeft zo'n 'promotieactie' toch wel een hele nare bijsmaak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:44
Bowen_HAFX schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 14:50:
[...]
Geen Asus cashback meer voor mij....
Asus moederbord en 2x Zen Wifi gekocht.

Alle drie "nooit" (na een half jaar nog steeds niet) uitbetaald. Mail gestuurd. Twee zijn er betaald, derde boeit mij al niet meer.

Nooit meer een Asus product vanwege deze praktijken. Zijn zat andere merken die vergelijkbare producten aanbieden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menno23
  • Laatst online: 08-06 15:47
Asus VG289Q monitor gekocht, inderdaad, ondanks dat Asus redelijke producten verkoopt vind ik deze verkoop tactiek beneden peil.
Net als velen gemaild met hun promotieteam , zelfde antwoord 90 dagen geduld bla bla.
Inmiddels ook maar Megekko gevraagd om Asus eens aan te spreken.
De winkels die hiermee adverteren mogen zich ook wel eens bedenken. Er zijn inderdaad zat andere merken.
Ik zal een andere keus voortaan maken.

• Menno23
  • Laatst online: 08-06 15:47
Even een aanvulling op bovenstaande post van mij. Megekko, verkoopt alleen hun artikelen. Strikt genomen juist. Maar wat vreemd, want je kunt als grote afnemer van Asus toch wel hen aanspreken dat dit niet de manier is om klanten te binden. Als je hierdoor klanten verliest als retailer.
Megekko:
Echter kun je je hiervoor enkel wenden tot Asus. Bij Megekko zijn wij blij als retailer je te mogen voorzien van de bij de bijbehorende actie producten. Wij gaan niet over de activering en/of verkrijging van de vermelde acties en hebben hier ook geen kennis van. Wij ontvangen enkel de producten van de leveranciers om deze aan je te mogen verstrekken.
Voor vragen over de activering en verkrijging van cashbacks verwijzen wij je graag naar de betreffende leveranciers. Excuus voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo1000
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 17:32
Geen idee of @Asus Benelux nog op tweakers zijn, maar ik wacht nu al 4 maanden (na approval) op mijn geld van de cashback voor mijn Asus Router (gekocht op 10-7, cashback ingediend op 16-7). Dit is in inmiddels voorbij belachelijk en een geen goede beurt voor Asus.

Ik heb op 27-10 naar promotie@asus.com een email gestuurd, maar inmiddels zijn we een maand verder, geen reactie, geen geld.

@Asus Benelux Wat moet ik doen om mijn cashback te krijgen?

Update 02-01-2022:

Uiteindelijk na een tip van iemand op tweakers gemailed op 14-12 naar info@asus-promotion.eu en na een 2 dagen kreeg ik een reactie dat ik binnen 12 werkdagen mijn geld zou krijgen. Rond 29-12 stond dan eindelijk na bijna een half jaar wachten en mailen de cashback van 50 euro op mijn rekening.

Wat een gedoe, nooit meer Asus voor mij... :'( :(

[ Voor 35% gewijzigd door pipo1000 op 02-01-2022 20:53 ]

Pagina: 1