Al een hele poos geleden heb ik zelf een PC in elkaar geschroefd. Inmiddels ben ik verhuisd en heb ik helaas geen UTP kabel meer liggen om de PC aan het internet te hangen. Wifi signaal op de betreffende plek is zeer goed.
Ik zoek een?
Ik wil graag een Wireless Network Interface erbij pluggen.
Het liefst wil ik iets dat in een PCI of PCIE poort kan, na wat speurwerk online lijkt dit stabieler als USB receivers.
Ik twijfel alleen of ik niet compatibiliteit zaken vergeet te controleren, zelf dacht ik aan bijvoorbeeld: https://tweakers.net/pricewatch/293768/asus-pce-n15.html
Wat is je budget?
Ik doe niet aan online gamen en ik ben geen vlogger, dus spectaculaire snelheden zijn niet nodig. Ik hoopte voor onder de 30€ iets te vinden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup ziet er als volgt uit:
Ik hoor graag of ik zaken vergeten en waar ik op moet letten! Alvast bedankt voor jullie hulp
Ik zoek een?
Ik wil graag een Wireless Network Interface erbij pluggen.
Het liefst wil ik iets dat in een PCI of PCIE poort kan, na wat speurwerk online lijkt dit stabieler als USB receivers.
Ik twijfel alleen of ik niet compatibiliteit zaken vergeet te controleren, zelf dacht ik aan bijvoorbeeld: https://tweakers.net/pricewatch/293768/asus-pce-n15.html
Wat is je budget?
Ik doe niet aan online gamen en ik ben geen vlogger, dus spectaculaire snelheden zijn niet nodig. Ik hoopte voor onder de 30€ iets te vinden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup ziet er als volgt uit:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-H97-D3H | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 TOXIC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | GeIL Dragon RAM GD34GB1333C9SC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||
Ik hoor graag of ik zaken vergeten en waar ik op moet letten! Alvast bedankt voor jullie hulp