Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

NIC voor ouder moederbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Werewood Elf
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 11-02 10:13
Al een hele poos geleden heb ik zelf een PC in elkaar geschroefd. Inmiddels ben ik verhuisd en heb ik helaas geen UTP kabel meer liggen om de PC aan het internet te hangen. Wifi signaal op de betreffende plek is zeer goed.

Ik zoek een?
Ik wil graag een Wireless Network Interface erbij pluggen.
Het liefst wil ik iets dat in een PCI of PCIE poort kan, na wat speurwerk online lijkt dit stabieler als USB receivers.
Ik twijfel alleen of ik niet compatibiliteit zaken vergeet te controleren, zelf dacht ik aan bijvoorbeeld: https://tweakers.net/pricewatch/293768/asus-pce-n15.html

Wat is je budget?
Ik doe niet aan online gamen en ik ben geen vlogger, dus spectaculaire snelheden zijn niet nodig. Ik hoopte voor onder de 30€ iets te vinden.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup ziet er als volgt uit:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-4460 Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenGigabyte GA-H97-D3H€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenSapphire R9 280X 3GB GDDR5 TOXIC€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenFractal Design Define R4 Pearl Black€ 0,-€ 0,-
2Geheugen internGeIL Dragon RAM GD34GB1333C9SC€ 0,-€ 0,-
1VoedingenCorsair RM1000€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Ik hoor graag of ik zaken vergeten en waar ik op moet letten! Alvast bedankt voor jullie hulp _/-\o_

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 18:00
Ik zou meteen voor een "hoogwaardig" alternatief gaan , zodat als je later een nieuwe pc koopt je hem gewoon kan gebruiken (al zit het tegenwoordig ook vaak in het het moederbord ingebouwd).
Gezien het enkel voor browsen is, zou bijna elke ontvanger oke zijn.

*even opgelet: 5 ghz ondersteuning is wel handig, zeker als je ook op toekomst kijkt.

99ruud99 wijzigde deze reactie 06-02-2020 11:43 (14%)

• VapingQueen
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15:50

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Werewood Elf schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:34:
Al een hele poos geleden heb ik zelf een PC in elkaar geschroefd. Inmiddels ben ik verhuisd en heb ik helaas geen UTP kabel meer liggen om de PC aan het internet te hangen. Wifi signaal op de betreffende plek is zeer goed.

Ik zoek een?
Ik wil graag een Wireless Network Interface erbij pluggen.
Het liefst wil ik iets dat in een PCI of PCIE poort kan, na wat speurwerk online lijkt dit stabieler als USB receivers.
Ik twijfel alleen of ik niet compatibiliteit zaken vergeet te controleren, zelf dacht ik aan bijvoorbeeld: https://tweakers.net/pricewatch/293768/asus-pce-n15.html

Wat is je budget?
Ik doe niet aan online gamen en ik ben geen vlogger, dus spectaculaire snelheden zijn niet nodig. Ik hoopte voor onder de 30€ iets te vinden.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige setup ziet er als volgt uit:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-4460 Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenGigabyte GA-H97-D3H€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenSapphire R9 280X 3GB GDDR5 TOXIC€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenFractal Design Define R4 Pearl Black€ 0,-€ 0,-
2Geheugen internGeIL Dragon RAM GD34GB1333C9SC€ 0,-€ 0,-
1VoedingenCorsair RM1000€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX100 256GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Ik hoor graag of ik zaken vergeten en waar ik op moet letten! Alvast bedankt voor jullie hulp _/-\o_
Is een Powerline oplossing niets voor je? Signaal via het stroomnet in je huis? In V&A zal er best wel iets te vinden zijn voor jouw streefbedrag.

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

• Werewood Elf
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 11-02 10:13
99ruud99 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:42:
Ik zou meteen voor een "hoogwaardig" alternatief gaan , zodat als je later een nieuwe pc koopt je hem gewoon kan gebruiken (al zit het tegenwoordig ook vaak in het het moederbord ingebouwd).
Gezien het enkel voor browsen is, zou bijna elke ontvanger oke zijn.

*even opgelet: 5 ghz ondersteuning is wel handig, zeker als je ook op toekomst kijkt.
Als je een goed alternatief weet wil ik er best een paar centen meer aan uitgeven; als ik heel realistisch naar de toekomst kijk verwacht ik niet dat ik nog extreme verbindingen nodig ga hebben, maar zeg nooit nooit natuurlijk. Heb je een specifieke aanbeveling voor mij?
VapingQueen schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:00:
[...]

Is een Powerline oplossing niets voor je? Signaal via het stroomnet in je huis? In V&A zal er best wel iets te vinden zijn voor jouw streefbedrag.
Heb ik wel over zitten te denken, maar mijn aansluiting in de meterkast is nu nog krap, en ik ben nog wat aan het klussen daar. Het handigste zou toch helemaal draadloos zijn :)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True