Rare spam?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:20
Geen idee waar ik deze vraag het best kan plaatsen maar vandaag kreeg ik via het contactformulier van mijn website dit toegestuurd:

Hi!
I've been a reader of your blog for around 4 months and I would like first of all to say that I really enjoy it.

I've got recently some problems with my eyes which effects my reading ability.

Thereby I have a favor to ask. Is it possible for you to add an audio podcast version of your articles?

It would be very useful for people like me and others who like to listen to your content.

I've researched on that a bit and I found few free services that can help to do that.

Here are the websites that I found that can add podcast to your site for free, maybe there are more but I found these two.

https://websitevoice.com

https://www.text2speech.org/

http://www.fromtexttospeech.com

Thank you!

Patri Hope

Ik vind het nogal raar want ik heb 1 artikel geschreven 1 maand terug op mijn 'blog' en verder niks dus de tekst klopt niet. Alleen hoe kan hij/zij een voordeel halen als ik een podcast erop zou zetten?

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Beste antwoord (via Jampot007 op 06-02-2020 11:29)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Troubled
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-10 15:48

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spierenburg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:32
Dit is heel normaal op contact formulieren op websites. Wat je ertegen kan doen is Recaptcha V3 installeren op je website. Meestal doen ze het voor linkbuilding van hun eigen site of het verzenden van spam via jou php mailer. Mocht het ze lukken toegang te krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Spierenburg op 06-02-2020 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:20
Ik snap alleen niet echt wat t doel is, maar goed om te weten dat t spam is :p

Het is trouwens geen zichtbaar bericht, als iemand dat contact formulier invult krijg ik het gewoon op de mail.

[ Voor 8% gewijzigd door Jampot007 op 06-02-2020 12:31 ]

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LanTao
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Het doel is hoger in Google-zoekresultaten te komen door meer inkomende links op verschillende sites te hebben. Ik weet niet of deze vorm van SEO nog werkt, mogelijk is het ondertussen cargo-culting.

Kan om die reden een moderator de links weghalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Jampot007 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:29:
[...]

Ik snap alleen niet echt wat t doel is, maar goed om te weten dat t spam is :p

Het is trouwens geen zichtbaar bericht, als iemand dat contact formulier invult krijg ik het gewoon op de mail.
Denk dat het een ordinaire spambot is. Die checkt niet of ie een comment plaatst. Die heeft alleen als doel: Vul formulier met deze content en submit. Dat het een mailtje bij jouw site is, heeft dat ding waarschijnlijk nergens gezien.
LanTao schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:12:
Het doel is hoger in Google-zoekresultaten te komen door meer inkomende links op verschillende sites te hebben. Ik weet niet of deze vorm van SEO nog werkt, mogelijk is het ondertussen cargo-culting.

Kan om die reden een moderator de links weghalen?
Dat werkt al redelijk lang niet meer, de meeste websites hebben bij linkjes in comments standaard de element-attribute rel="external nofollow noopener" staan, net zoals GoT hier. Dus SEO juice halen ze er niet echt uit.

[ Voor 32% gewijzigd door Jivebunny op 06-02-2020 16:23 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Pagina: 1