Vraag

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-09 11:47
Ik krijg van Google elke maand mails over o.a. mijn Tijdlijn en mijn Search perfomance (zakelijk).

Nu krijgt mijn vrouw sinds kort ook opeens op haar werkmail deze mails binnen (Office365).

Ik heb alle instellingen van mijn Gmail doorlopen, maar kan nergens vinden dat er een tweede mailadres is ingesteld. Er is wel een alternatief mailadres (voor wachtwoord reset etc), maar dat is een heel ander adres.

Via Google zoeken levert ook geen nieuwe inzichten op.

Wat wel ingesteld is, is dat ik via Chrome telefoonnummers naar mijn telefoon kan kopiëren en andere zaken synchroniseren.

Iemand een idee waar deze koppeling kan zitten?

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In https://mail.google.com/mail/u/0/#settings/fwdandpop staat niets neem ik aan.

Loop vooral de instellingen van Google apps langs, niet 'slechts' je eigen Gmail. Bijvoorbeeld https://admin.google.com/ac/ax?ruleTypeFilter=alert_center Al klinkt dit niet iets als dat bewust zo is gedaan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CoachKoos
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 23-09 11:47
Nee, staat inderdaad niets ingevuld.
Loop vooral de instellingen van Google apps langs, niet 'slechts' je eigen Gmail. Bijvoorbeeld https://admin.google.com/ac/ax?ruleTypeFilter=alert_center Al klinkt dit niet iets als dat bewust zo is gedaan.
Dit is (volgens mij) voor Google Suite. Daar heb ik geen account van...

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CoachKoos schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:18:
[...]

Dit is (volgens mij) voor Google Suite. Daar heb ik geen account van...
Ah my bad, dat dacht ik even vanwege het '(zakelijk)'.
Wat wel ingesteld is, is dat ik via Chrome telefoonnummers naar mijn telefoon kan kopiëren en andere zaken synchroniseren.
Ik heb geen Android devices dus moet wat gokken: kan het zijn dat de accounts gelinkt zijn door er iets vabn aliassen van te maken of zo?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee