Vraag

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:32
Ik zoek een?
Vervanger voor mij Cube Iwork10 android/windows (dualboot) tablet

Wat is je budget?
Tussen de € 300-500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik de tablet op de android functie voornamelijk privé (netflix, simpel spelletje, browsen en een beetje mail)
Op de Windows boot gebruik ik maar 1 simpel programma om alarmsystemen te kunnen programmeren.

Wat heb je zelf al gevonden?
Chromebook, wellicht met Crossover?

De vraag is nu meer wat moet ik nou nemen?
Het Windows programma is toch wel een pré dat ik die moet kunnen draaien, mag met een emulator als dat werkt.
Verder heb ik nog nooit iets met Apple producten gedaan, kan er niet aan wennen.
Op dit moment gebruik ik de Iwork met een Iwork toetsenbord/muis wat ik toch wel fijn vind, nieuwe oplossing zou dit ook graag moeten hebben.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:40
Welk programma voor Windows is dat? En is het 16, 32 of 64 bit software?

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-11 14:41
Stel je even de vraag of je Android echt nodig hebt? Ik zat 2 jaar geleden met iets vergelijkbaar, mijn Nexus 7 diende vervangen en ik was op zoek naar een nieuwe Android tablet. Echter ik vond daarbij niets naar mijn zin.

Ik heb uiteindelijk een Surface Go gekocht en ik ben daar super tevreden over. Die draait geen Android en bijgevolg dus ook geen Android apps, maar heb je die echt nodig? Een simpel spelletje speel ik wel op mijn Android smartphone, en voor de rest is de Surface Go een toppertje voor het lichtere werk. Netflix, newsfeeds, internet, mails lezen, daarvoor is dit ding geknipt.

Past ook mooi in je budget.