Hallo,
Ik heb eindelijk genoeg geld bijeen geschraapt om een PC te gaan kopen. Ik zou alleen graag willen dat jullie nog even kijken naar wat ik nu heb voordat ik het aanschaf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen, voornamelijk simulator/racing/sport games. Dus geen fps enz. Daarnaast wil ik de pc gaan gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb maximaal 800 euro, dat is een richtlijn. Ik heb al werkgeheugen gekocht dus dat gaat er dan af, die was 60 euro. Dus zonder werkgeheugen 740. Het budget is dus 740 voor de pc zonder werkgeheugen. Ik wil ook nog een monitor en heb daar ong 200 euro voor, dus als jullie daar nog aanraders voor hebben hoor ik die graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
k heb 2x 8gb werkgeheugen. Dit is de Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D32AESCK.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een pc waar ik even mee vooruit kan en die ik later misschien kan gaan upgraden. Ik speel niet extreem veel verschillende games, dus 500gb opslag zal voorlopig genoeg zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij weinig uit.
Ga je overklokken?
Nee, misschien later, maar dan koop ik dan een nieuwe koeler.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen horen wat er verbeterd kan worden aan wat ik al heb gevonden. Is het waard deze componenten te kopen of zijn er betere opties?
-Hoeft dit moederbord geen Bios update voor de processor?
-Kan ik beter voor de ryzen 5 3600 gaan, of voor de 7 2700x?
Ik heb eindelijk genoeg geld bijeen geschraapt om een PC te gaan kopen. Ik zou alleen graag willen dat jullie nog even kijken naar wat ik nu heb voordat ik het aanschaf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen, voornamelijk simulator/racing/sport games. Dus geen fps enz. Daarnaast wil ik de pc gaan gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb maximaal 800 euro, dat is een richtlijn. Ik heb al werkgeheugen gekocht dus dat gaat er dan af, die was 60 euro. Dus zonder werkgeheugen 740. Het budget is dus 740 voor de pc zonder werkgeheugen. Ik wil ook nog een monitor en heb daar ong 200 euro voor, dus als jullie daar nog aanraders voor hebben hoor ik die graag!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
k heb 2x 8gb werkgeheugen. Dit is de Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D32AESCK.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een pc waar ik even mee vooruit kan en die ik later misschien kan gaan upgraden. Ik speel niet extreem veel verschillende games, dus 500gb opslag zal voorlopig genoeg zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij weinig uit.
Ga je overklokken?
Nee, misschien later, maar dan koop ik dan een nieuwe koeler.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen horen wat er verbeterd kan worden aan wat ik al heb gevonden. Is het waard deze componenten te kopen of zijn er betere opties?
-Hoeft dit moederbord geen Bios update voor de processor?
-Kan ik beter voor de ryzen 5 3600 gaan, of voor de 7 2700x?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,05 | € 165,05 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Solid state drives | Adata XPG SX6000 Lite 512GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 719,80 | ||
[ Voor 6% gewijzigd door jelleree op 05-02-2020 22:16 ]