Wijziging User Review -nielsstehouwer nick22savino

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsstehouwer
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Goedenavond,

Ik heb van Nick22savino een negatieve beoordeling ontvangen.

Na een ruil akkoord (op marktplaats!!) heeft hij de volgende dag een bericht gestuurd dat er toetsen bleven hangen van het toetsenbord en dat de microfoon van de headset automatisch aan en uit ging. (hij heeft alles eerlijk kunnen testen toen hij het op kwam halen) Aangezien ik daar zelf nooit problemen mee heb gehad probeerde ik een oplossing te vinden. Helaas had nick22savino al besloten dat ik een "leugenaar en oplichter" was. Na een bedreiging dat hij mijn adres wist en de spullen wel even zou komen ruilen heb ik hem geblokkeerd. Dit is op whatsapp en martkplaats.

Daarna heeft hij mijn tweakers advertentie gevonden en een negatieve review achter gelaten. Ik heb hem toen opnieuw proberen te bereiken (via tweakers) om samen even naar de problemen te kijken. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Ik weet niet wat zijn insteek nu is maar ik zou het eerlijk vinden als de review verwijderd wordt.

Alvast bedankt.

De review:
https://tweakers.net/aanbod/rating/774528/

[ Voor 4% gewijzigd door nielsstehouwer op 06-02-2020 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We schrijven hier alleen beoordelingen over transacties die op Tweakers hebben plaatsgevonden. Een deal via Marktplaats hoort hier dus niet thuis. Beoordeling is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.